کیهان مدعی شد: کاسه صبر اصلاح‌طلبان لبریز شده و دیگر نمی‌توانند دوری از مناصب عالی کشور را تحمل کنند

دو سال دوری از مناصب عالی کشور، کاسه صبر بسیاری از احزاب اصلاح‌طلب را لبریز کرده و دیگر قادر به تحمل انزوای سیاسی موجود نیستند.

به گزارش تازه‌نیوز، خبرآنلاین نوشت: روزنامه کیهان مدعی ثبت‌نام اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس آینده شده و نوشته کاصبه صبر آنان لبریز شده و دیگر نمی‌توانند دوری از مناصب عالی کشور را تحمل کنند.

حدود شش ماه به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و سازوکارهای اجرایی این رویداد مهم سیاسی مدتی است که رسما آغاز شده است. روز چهارشنبه ۱۸ مرداد بود که سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با مهر، آمار ۱۹۱۱۷ نفری پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، تا پایان روز سوم را اعلام کرد. آماری که حکایت از شکسته شدن رکورد انتخابات قبلی داشت و پراکندگی سنی داوطلبان نیز افزایش مشارکت جوانان را نوید می‌داد.

بیشتر بخوانید:

این روزنامه در ادامه نوشته است: نگاهی به سابقه عملکرد جریان مدعی اصلاحات نشان می‌دهد آنها در بسیاری از موارد گرچه در ظاهر به گونه‌ای رفتار می‌نمایند که رغبتی به حضور در انتخابات ندارند، اما در حقیقت به صورت چراغ خاموش‌، برای رقابت انتخاباتی و تصاحب کرسی‌های قدرت آماده می‌شوند. همین سناریو برای انتخابات پیش‌رو نیز قابل پیش‌بینی است. به‌ویژه آنکه دو سال دوری از مناصب عالی کشور، کاسه صبر بسیاری از احزاب اصلاح‌طلب را لبریز کرده و دیگر قادر به تحمل انزوای سیاسی موجود نیستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.