پیشنهاد ۴۵میلیارد تومانی به کنعانی‌زادگان صحت دارد؟

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس می‌گوید شماره ۶ متعلق به کریم باقری است که یکی از بهترین و کامل‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، ، پرسپولیس توانست در اولین بازی خانگی خود برابر تیم آلومینیوم اراک به برتری یک بر صفر برسد. خط دفاع پرسپولیس و علیرضا بیرانوند در هفته اول لیگ گلی دریافت نکرده و موفق به کلین شیت شدند.

یکی از ارکان دفاعی پرسپولیس در شروع لیگ بیست‌وسوم، محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش و تازه‌وارد این تیم است. دو روز پس از دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک دقایقی با کنعانی‌زادگان به گفت‌وگو پرداختیم که در زیر از نظرتان می‌گذرد.

ابتدا از احساس خودت پس از بازگشت به پرسپولیس بگو؟
همیشه گفتم و باز هم می‌گویم بازی کردن با پیراهن پرسپولیس برای من یک افتخار بزرگ است. حس فوق‌العاده‌ای دارم که وصف‌نشدنی است. البته خیلی دوست داشتم در ورزشگاه مملو از تماشاگر استادیوم آزادی بازی کنم اما نشد. برای دیدن تماشاگران پرسپولیسی لحظه‌شماری می‌کنم و امیدوارم با بازسازی و مرمت هرچه سریع‌تر ورزشگاه آزادی، هر چه زودتر طرفداران بامعرفت پرسپولیس را از نزدیک ملاقات کنم.

دو سال گذشته را در قطر توپ زدی. در این رابطه بگو.
بله من ۶ ماه قبل از جدایی از پرسپولیس و سفر به قطر، همه‌چیز را شفاف گفتم تا باشگاه برای پیدا کردن جانشین دچار مشکل نشود. فصل خیلی خوبی را در قطر داشتم و گل‌زن‌ترین مدافع لیگ ستارگان شدم. پیشنهادات خوبی هم داشتم اما ترجیح دادم به ایران آمده و با افتخار در پرسپولیس توپ بزنم.

آیا پیشنهاد ۴۵میلیارد تومانی یک تیم به خودت پیش از پیوستن به پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی صحت دارد؟
(به خنده) نه تایید می‌کنم و نه تکذیب!

پرسپولیس جدید را چه طور دیده‌ای؟
فتح ۳ گانه و بردن جام قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام توسط پرسپولیس مشخص می‌کند که این تیم از چه کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار است. واقعا خوشحالم در چنین تیمی هستم و برای قهرمانی در همه جام‌ها می‌جنگیم.

کار کردن مجدد با یحیی گل‌محمدی چه طور است؟
از این‌که بار دیگر شانس کار کردن زیر نظر آقایحیی را پیدا کردم، بسیار خوشحال هستم. او خودش یک مدافع باکلاس و ملی‌پوش بوده و مطمئن هستم روزهای خاطره‌انگیزی را به اتفاق آقای گل‌محمدی و سایر همبازیانم برای هواداران رقم خواهیم زد.

بار دیگر پیراهن شماره ۶ را پوشیدی. در این رابطه نظری نداری؟
اول باید از دوست و همبازی خوبم علی نعمتی تشکر کنم که شماره ۴ پوشید و این شماره را به من داد. البته به نظر می‌رسد شماره سیدجلال هم خیلی برای علی خوش‌یمن بوده باشد چون در اولین بازی فصل گل سه امتیازی زد. شماره ۶ اما متعلق به آقا کریم باقری است که یکی از بهترین و کامل‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران است. جای آقاکریم هم در تیم پرسپولیس بسیار خالی است و امیدوارم شرایطی فراهم شود که او هم بار دیگر به جمع کادر فنی بپیوندد.

امسال دیگر نمی‌توانی کنار دوست صمیمی‌ات شجاع خلیل‌زاده بازی کنی. او به تراکتور تبریز رفته و تو هم به پرسپولیس برگشتی!
من و شجاع ۴، ۵ سالی هم‌بازی بودیم اما حالا باید روبه‌روی هم بازی کنیم. ماهیت فوتبال حرفه‌ای همین است و انشالله پرسپولیس بتواند این هفته مقابل تیم خوب تراکتور نمایش مطلوبی ارائه داده و به نتیجه برسد. بازی سختی است اما فکر می‌کنم زیبا و تماشاگرپسند از کار در بیاید.

در خصوص گلی هم که به آلومینیوم  زدید، شاهد اعتراض اراکی‌ها بودیم. به نظر تو گل علی نعمتی آفساید بود؟
(به شوخی) بهتر است از داور مسابقه بپرسید!

ولی سوال ما کاملا جدی بود؟
من هم جدی می‌گویم که تشخیص این مسئله با کارشناسان داوری است و بهتر است این عزیزان نظر بدهند.

و بالاخره صحبت پایانی؟
صحبت آخر چالش بزرگ خود من است که امیدوارم بتوانم با کمک همبازیانم به قهرمانی آسیا برسم. دوست دارم با تیم ملی و پرسپولیس این اتفاق بیفتد و هم قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم و هم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.