محمود فکری: وزیر ورزش به اشتباهات داوری ورود کند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یک اشتباه داور می‌تواند به از دست دادن قهرمانی منجر شود.

به گزارش تازه‌نیوز، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر گفت: جا دارد به بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن خسته نباشید بگویم که در مجموع بازی خوبی در هر دو نیمه ارائه کردند. این بازی می‌شد که گل داشته باشد، اما هم شاید کم دقتی بازیکنان و هم کمی هم نامهربانی‌ها در بحث داوری ادامه پیدا کرد و اجازه نداد گلی داشته باشد.

وی افزود: متأسفانه یکسری کارشناسان هستند که با تیم‌های مختلف قرارداد دارند و مشاورشان هستند. وقتی اینها کارشناسی می‌کنند، حتی کسی از فوتبال چیزی نداند، متوجه می‌شود که کارشناسان اشتباه کارشناسی می‌کنند و به مردم خوراک می‌دهند و فکر می‌کنند مردم چیزی نمی‌فهمند. از وزیر ورزش خواهش می‌کنم که ورود کند. حرف می‌زنیم، متأسفانه لجبازی می‌کنند. نه می‌توانیم حرف بزنیم و نه می‌توانیم چیزی نگوییم. چندین بازی است که پنالتی برای ما گرفته نمی‌شود. دقیقه 43 امروز باید تیم حریف 10 نفره می‌شد، اما کارشناسان می‌گویند اخطار درست بوده است. دفاع حریف حسین مرادمند را گرفته و صحنه مشکوکی رقم خورده است. صحنه‌هایی بوده که کمک داور و داور چهارم می‌بینند و به داور وسط می‌گویند اشتباه می‌کنی، اما داور کاری نمی‌کند. همین اتفاق برای ما بیفتد، داور خیلی سریع نظرش را برمی‌گرداند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: بازی خیلی قشنگی در نیمه دوم ارائه کردیم و موقعیت‌هایی بدست آوردیم، اما تزلزل داوری کار را خراب و نیمکت و تیم ما را عصبی می‌کند. چندین بازی است که از ما امتیاز گرفته می‌شود. بازیکن توپ را با دست و پا می‌زند، می‌گویند پنالتی نیست. در بازی با صنعت نفت آبادان بازیکن حریف باید اخراج می‌شد، اما خطا نمی‌گیرند. باز خدا پدر و مادر داور امروز را بیامرزد که حداقل اخطار داد. تا چه زمانی باید ادامه پیدا کند؟ اگر حرف نزنیم، می‌گویند چرا حرف نمی‌زنی. اگر حرف بزنیم، با ما لجبازی می‌کنند. شما هم درست تصمیم بگیرید.

فکری با انتقاد از روند اشتباهات داوری علیه استقلال تصریح کرد: هر کدام از این اشتباهات داوری می‌تواند منجر به برکناری مربی، مدیرعامل، سقوط یک تیم و از دست دادن قهرمانی شود. توجه کنید که چقدر تحت فشار هستیم که حرف می‌زنیم. اگر می‌خواهید حرف نزنیم، کارتان را درست انجام دهید. در بازی با شهر خودرو دو بر صفر جلو افتادیم، در نیمه دوم بازی برگشت و اشتباهات داوری پشت سر هم به ضرر ما بود. این بازی هم این شکلی و بازی با نفت آبادان به آن صورت. چرا باید همیشه ما شاکی باشیم؟ پس از بازی با شهر خودرو از داور تشکر کردم، اما وقتی بازی را در خانه دیدم متوجه شدم چقدر اشتباهات داوری به ضرر ما بود. بازی امروز می‌‌توانست قشنگ‌تر باشد و گلی به ثمر برسد، اما متأسفانه تحت الشعاع ضعف داوری بود و باید اینها را تحمل کنیم. از وزیر ورزش می‌خواهم ورود کند. زمانی داوران به نفع استقلال و پرسپولیس سوت می‌زدند، اما الان نمی‌دانم چه خبر شده که به ضرر ما سوت می‌زنند.

وی در مورد کیفیت زمین ورزشگاه فولاد شهر اصفهان تصریح کرد: ابتدای بازی که بازیکنان برای گرم کردن وارد زمین شدند، از شرایط زمین تعریف کردند و در مجموع زمین را خوب دیدم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.