خودروهای ۵میلیاردی فوتبالیست‌ها رسید اما مردم همچنان منتظرند!

نماینده مجلس نوشت: با ترخیص خودروهای ۵ میلیاردی فوتبالیست ها مشخص شد اگر بخواهند، در چند روز قانون مصوب خودشان را دور می‌زنند.

به گزارش تازه‌نیوز، جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس در توییتی نوشت: با ترخیص خودروی فوتبالیست ها مشخص شد اگر بخواهند، در چند روز قانون مصوب خودشان را دور می‌زنند، خودروهای بالای ۲۵۰۰cc و بالای ۲۰.۰۰۰$  را وارد میکنند و ماشین ۵ میلیاردی را به  قیمت‌های فضایی ۹۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان معامله می‌کنند. انگار در این مملکت فقط مردم غریبه‌اند!

پس از برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، بازیکنان تیم ملی کشورمان که در همان مرحله گروهی حذف شده بودند، از حق امتیاز واردات خودرو (هر بازیکن، یک دستگاه) برخوردار شدند که با انتقادات و حواشی شدید روبرو شد.

بیشتر بخوانید:

انتقادات و حواشی نسبت به واردات خودرو توسط بازیکنان تیم ملی فوتبال پس از مدتی کمرنگ شد، اما با انتشار خبر ورود چند دستگاه پورشه ماکان و رنجروور ولار و حتی یک مازراتی گریکاله ۲۰۲۳ در گمرک خرمشهر، که متعلق به برخی بازیکنان بود، دوباره به جنب و جوش افتاد.

به نقل از خبرآنلاین، این خبر زمانی منتشر شد که واردات خودرو برای مردم عادی، به بن‌بست رسید و گرانی در بازار خودرو به اوج رسیده بود. گرچه که هنوز هم هیچ از یک خودروهای چینی و غیرچینی وارد شده به کشور، هنوز پلاک ملی دریافت نکرده و درگیر استانداردهای پوچ و بی‌معنا هستند.استانداردهایی که به نیسان آبی اجازه پلاک شدن داد، اما نه به سراتو و النترا!

توییت رشیدی کوچی واردات خودرو

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.