کری‌خوانی پیروانی با سرمربی اولسان در آسانسور

افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس برای سرمربی اولسان هیوندای پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا کری خواند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، افشین پیروانی درباره برگزاری جلسه هماهنگی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: «مدیران تیم‌ها به صورت وبینار و ویدیوئی در این جلسه شرکت کردند. در روزهای قبل هم مسئولان AFC لباس تیم‌ها و دروازه‌بانی را بررسی کردند. تیم ما با لباس، شورت و جوراب قرمز به زمین می‌رود و دروازه‌بان‌مان هم یک‌دست مشکی می‌پوشد. تیم حریف هم یک‌دست آبی‌پوش است و دروازه‌بانش هم یک‌دست زرد می‌پوشد.»

وی ادامه داد: «درباره تعویض‌ها، نشستن نفرات ذخیره پشت نیمکت توضیح دادند و می‌توانیم پنج تعویض انجام بدهیم. اگر بازی به وقت اضافی برود، تیم‌ها می‌توانند یک تعویض دیگر داشته باشند. در سه زمان می‌توانیم سه تعویض خود را انجام بدهیم. برخی قوانین را قبلاً می‌دانستیم. تیم قهرمان که ان‌شاءا… ما باشیم، پس از بازی در زمین می‌ماند و تیم بازنده به رختکن می‌رود.»

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: «قوانین سفت و سخت است و از تیم قهرمان هرکسی بخواهد مدال و جام بگیرد، باید ماسک داشته باشد. بهترین بازیکن، گلزن و دروازه‌بان جام را هم مشخص می‌کنند. در نهایت قوانین با درنظر گرفتن پروتکل‌ها انجام می‌شود. امیدوارم شادی‌مان را بین تیم و هواداران تقسیم کنیم.»

خاطره پیروانی با سرمربی اولسان در آسانسور

پیروانی درباره حضور سرمربی تیم اولسان در بازی خاطره‌انگیز جام ملت‌های ۱۹۹۶ که با برتری ۶ بر ۲ به سود ایران به اتمام رسید، عنوان کرد: «در آسانسور با او بودم که این نکته را از طریق مترجم این مربی به او گفتم. در بازی ۶ بر ۲ معروف سرمربی فعلی تیم اولسان یکی از گل‌های تیم ملی کره را به ثمر رساند اما توانستیم این تیم را ببریم. بچه‌ها به من می‌گویند از الان کری‌خوانی را شروع کردم اما حقایق را گفتم. به گذشته بازگشتیم و ان‌شاءالله همان‌جوری که آن روز خیلی خوشحال شدیم، فردا (امروز) هم اتفاق خوبی بیفتد و بتوانیم قهرمان شویم.»

بیشتر بخوانید: پرسپولیس با تعصبه، جام مال خودمونه!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.