مظاهری: می‌ترسم درباره جلسه شکایت تراکتور چیزی بگویم

رشید مظاهری می‌گوید حضورش در استقلال قانونی بوده و با تراکتور هیچ‌گاه مسئله مالی نداشته است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبر ورزشی، رشید مظاهری پس از اینکه با تراکتور فسخ کرد و به استقلال پیوست، با شکایت باشگاه تبریزی امروز در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال حاضر شد.

بعد از این جلسه، سنگربان جدید آبی‌پوشان گفت: «فکر می‌کنم جلسه خیلی خوبی بود. به شخصه جو را خیلی خوب دیدم. منتظریم که رأی صادر شود. فکر می‌کنم هفته آینده هم باید یکسری مدارک بیاوریم. ‌الان نمی‌دانم باید چه بگویم می‌ترسم چیزی بگویم.»

مظاهری درباره دلیل جدایی‌اش از تراکتور هم بیان کرد: «نمی‌خواهم در این مورد زیاد توضیح بدهم. چون واقعا نمی‌دانم. نه اینکه نخواهم صحبت کنم ولی شاید حرفی بزنم که بعدا مشکلی پیش بیاید. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که هیچ وقت بحث مالی با تراکتور نداشتیم.»

مظاهری درباره قانونی بودن قراردادش با استقلال هم اظهار داشت: «بله، صددرصد. مطمئن باشید اگر غیرقانونی بود اولین نفری که مخالفت می‌کرد خودم بودم به خاطر اینکه وقتی به باشگاهی تعهد داری نباید با باشگاه دیگری وارد مذاکره شوی.»

سنگربان استقلال درباره رقابت با حسین حسینی و احتمال جدایی دیگر دروازه‌بان تیم هم گفت: «این‌ها مسائل حاشیه‌ای است که نباید به آنها فکر کنم. اگر قرار باشد با این طرز فکر به استقلال بیایم کارایی لازم را در این تیم ندارم. من باید بدون حاشیه کارم را انجام بدهم. چه من باشم چه فرد دیگری، الان به اینجا آمده‌ام و باید با تمام تمرکزم کارم را انجام بدهم.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.