وزیر کشور: معاون سیاسی‌ام را عزل نکردم/ مصلحت دید تا دیگر فعالیتی نداشته باشد!

وزیر کشور گفت: برای دولت انقلابی شب و روز فرقی ندارد ولی خبر عزل غلامرضا شب منتشر شده و این ارتباطی به اینکه وی شبانه عزل شده است، ندارد.

به گزارش تازه‌نیوز، احمد وحیدی ظهر روز یکشنبه – ۲۹ مرداد – در راستای رویکرد مردمی دولت سیزدهم و پاسخ بی‌واسطه به مردم در دور دوم پاسخگویی برخط دولتمردان در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حاضر شد و به طور مستقیم به پرسش‌های تلفنی شهروندان از شهرهای مختلف کشور پاسخ داد.

اولین‌تماس تلفنی به شهروندی از استان تهران اختصاص داشت، جوانی ۳۸ ساله که ضمن تشکر و قدردانی از وحیدی برای برقراری امنیت در کشور خواستار پیگیری منکرات اجتماعی شد.

وزیر کشور نیز در پاسخ به وی تصریح کرد: دولت در چارچوب اختیارات خود کارهای لازم را به انجام می رساند. در سطح استان ها قرارگاهی برای این موضوع شکل‌گرفته است و هفته ای یک بار در این زمینه جلسه داریم ولی اختیارات قضایی در حوزه دولت نیست و دغدغه های شما به حوزه جرم برمی‌گردد و این حوزه زیر نظر قوه قضاییه است.

وحیدی گفت: هیچ‌کارمندی در ادارات نداریم که کشف حجاب کرده باشد. پیگیری شبکه های فساد در دستور کار دولت قرار دارد و حتما برخورد جدی خواهد شد. امید است قوه قضاییه ظرفیت بیشتری را به میدان‌ آورد تا شرایط بهتر شود.

بیشتر بخوانید:

به نقل از ایرنا، وی در پاسخ به شهروند دیگری که دلیل عزل معاون سیاسی وی را جویا شد، مطرح کرد: وی عزل نشده است، برای آنکه اختلافی بین دو قوه ایجاد نشود خودشان‌ مصلحت را بر آن دید تا دیگر فعالیتی نداشته باشد.

وزیر کشور در ادامه تاکید کرد: آقای محمدرضا غلامرضا فردی انقلابی است ولی با توجه به سوء تفاهمی که در بین نمایندگان ایجاد شده بود، مصلحت نبود که در کشور بین قوا اختلافی ایجاد شود و لازم بود به این‌ مساله رسیدگی شود.

وحیدی در پاسخ به این سوال که چرا وی شبانه عزل شد، اظهار داشت: برای دولت انقلابی آیت الله رییسی شب و روز فرقی ندارد ولی خبر عزل غلامرضا شب منتشر شده و این ارتباطی به اینکه وی شبانه عزل شده است، ندارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.