پیشنهاد جنجالی یک نماینده زن مجلس درباره ساخت ۴۰۰میلیون خانه در ایران

فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، در اظهار نظری عجیب، با تاکید بر اینکه «ساخت‌وساز عمودی ساختمان‌ها هزینه‌های هنگفتی دارد» گفته که با پهنه گسترده‌ای که ایران دارد امکان ساخت ۴۰۰میلیون خانه یک طبقه در کشور وجود دارد.

به گزارش تازه‌نیوز، فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، در اظهار نظری عجیب، با تاکید بر اینکه «ساخت‌وساز عمودی ساختمان‌ها هزینه‌های هنگفتی دارد» گفته که با پهنه گسترده‌ای که ایران دارد امکان ساخت ۴۰۰میلیون خانه یک طبقه در کشور وجود دارد.

این پیشنهاد عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با واکنش رسانه‌ها و کاربران شبکه‌ها اجتماعی همراه شده است. محمدبیگی در شهریورماه ۹۹ در گفت‌وگو با فراز پیرامون طرح نمایندگان مجلس با عنوان «ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» در انتقاد از «فضای اندروید» گفته بود: «تا امروز اجازه نداده بودم فرزندانم با فضای اندروید آشنا شوند. به این دلیل که فکر می‌کنم برای سلامت روحی و اخلاقی‌شان لازم نیست وارد فضای اندروید شوند اما حالا نگرانم که نکند فرزند من در فضای اندروید وارد اینترنت شود و محتوای مستهجن ببیند». این اظهار نیز، درست مثل امروز، انتقاد کاربران و کارشناسان را برانگیخته بود.

این مطالب را هم ببینید:

خبرآنلاین به نقل از روزنامه اینترنتی فراز نوشت: «فاطمه محمدبیگی»، در حالی از امکان ساخت ۴۰۰ میلیون مسکن تک‌واحدی یک طبقه در ایران صحبت کرده که گویی، تمام پهنه کشور را فضای ساخت‌وساز ساختمان‌های مسکونی می‌بیند. این پیشنهاد، بدون توجه به ظرفیت‌ها، امکانات و زیرساخت‌های لازم برای ساخت مسکن، عجیب به نظر می‌رسد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.