سود باورنکردنی ترامپ از انتشار عکس بازداشتش!

کارزار انتخاباتی رئیس جمهور سابق آمریکا پس از انتشار تصویر بازداشتی او در زندان ایالت جورجیا بیش از ۷ میلیون دلار جمع‌آوری کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در سه هفته گذشته نزدیک به ۲۰ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است؛ دوره‌ای که تقریباً همزمان با کیفرخواست او در پرونده‌های فدرال و ایالتی مرتبط با ادعاهای او مبنی بر سرقت انتخابات ۲۰۲۰ از او می شود.

به گزارش رویترز، استیون چونگ، سخنگوی ترامپ در ایکس، پلتفرمی که قبلاً توئیتر نامیده می‌شد، گفت که اخیرا به نظر می‌رسد که کارزار انتخاباتی او ۷.۱ میلیون دلار درآمد داشته است.

چونگ گفت که ترامپ تنها در روز جمعه ۴.۱۸ میلیون دلار درآمد کسب کرده است که آن را به پردرآمدترین روز مبارزات انتخاباتی خود تاکنون تبدیل کرده است.

این مطالب را هم ببینید:

به نقل از باشگاه خبرنگاران، عکس ترامپ که توسط دادگاهی در جورجیا در عصر پنجشنبه ارسال شد به سرعت روی تی‌شرت، لیوان، پوستر و حتی عروسک‌ها در کارزار انتخاباتی او چاپ شد و به فروش رفت.

عکس ترامپ زمانی گرفته شد که نامزد پیشتاز جمهوری خواه ریاست جمهوری به بیش از ده‌ها اتهام دستگیر شد که بخشی از آن یک پرونده جنایی ناشی از تلاش‌های وی برای براندازی انتخابات ۲۰۲۰ است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.