بازگشت آل‌کثیر به پرسپولیس در روزهای آینده؟

گفت‌وگوی تلفنی آل کثیر با سرمربی پرسپولیس شایعه بازگشت او به این تیم را داغ کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، زمان نقل و انتقالات رسمی لیگ برتر به پایان خود نزدیک‌ می‌شود و این در حالی است که مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز موفق نشده اند مهاجم مدنظر گل محمدی را جذب کنند.

پرسپولیس در خط حمله نیاز شدیدی به بازیکن دارد و یحیی گل محمدی مُصر است یک مهاجم به خدمت بگیرد. در عوض خط دفاع پرسپولیس بازیکنان زیادی دارد. شش بازیکن در حال حاضر توانایی بازی در قلب خط دفاع را دارند و به یکی دو نفر مانند فرشاد فرجی و وحدت هنانوف از میان این بازیکنان فرصت کمتری برای بازی می‌رسد.

هر دو بازیکن پیشنهاداتی از تیم‌های لیگ برتری دارند و ممکن است یکی از آن‌ها در آخرین ساعات نقل و انتقالات از پرسپولیس جدا شود. فرجی و هنانوف مورد توجه پیکان قرار دارند و فولاد هم دیگر تیمی است که فرجی را می‌خواهد.

در صورت جدایی یکی از آن‌ها و کم شدن بودجه این فصل پرسپولیس، این باشگاه می‌تواند پول بیشتری را خرج خرید مهاجم خارجی کند. حالا یحیی گل محمدی باید در این خصوص تصمیم گیری کند و باید دید یحیی بعد از مهدی عبدی اجازه جدایی به یکی دیگر از بازیکنان تیمش را می‌دهد یا خیر.

از سوی دیگر آل‌کثیر مهاجم سابق سرخپوشان که این فصل با سپاهان قرارداد امضا کرد هنوز موفق به ثبت قرارداد خود با این باشگاه نشده است و به همین جهت شایعه جدایی او از این تیم زمزمه می شود.

عیسی آل‌کثیر که به صورت عجیبی به سپاهان رفته بود اکنون نسبت به بازگشت به پرسپولیس بی میل نیست زیرا در شرایط فعلی احتمال ثبت قرارداد با سپاهان زیاد نیست و از همین رو نیز چهار هفته ابتدایی لیگ برتر را از دست داده است.

حالا گفته می‌شود این مهاجم اخیرا با یحیی گل‌محمدی تماس تلفنی داشته و ابراز تمایل کرده تا در صورت فراهم بودن شرایط بتواند دوباره به جمع سرخپوشان برگردد!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.