ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف کنید!

وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار آن شد تا نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی یک تصمیم انقلابی درخصوص حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و تک‌نرخی کردن ارز بگیرند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از وزارت صمت، علیرضا رزم حسینی در جلسه با اعضای انجمن نوردکاران فولادی با تاکید بر لزوم تشکیل کمیته‌ای با حضور بخش خصوصی برای پیگیری مسائل مرتبط با فولاد از جمله عرضه در بورس، اظهار داشت: این کمیته تمامی مسائل مرتبط با فولاد را با محوریت تولیدکنندگان و بخش خصوصی مورد بحث، تبادل نظر و جمع‌بندی قرار خواهد داد.

وی تصریح کرد: نظام تصمیم گیری در مجموعه وزارت صمت بر سه محور دولت، مجلس و بخش خصوصی استوار است و همواره از نظرات بخش خصوصی برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری استفاده می‌کنیم.

وزیر صمت همچنین کارآفرینان و تولیدکنندگان را مجاهدان اقتصادی توصیف کرد و افزود: در این برهه حساس کنونی این مجاهدان اقتصادی باید مورد حمایت قرار بگیرند.

رزم حسینی، ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را دو نرخی بودن ارز دانست و خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی یک تصمیم انقلابی در خصوص حذف ارز ۴۲۰۰ و تک نرخی کردن ارز بگیرند.

وی اضافه کرد: در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی با سماجت به دنبال تک نرخی کردن ارز و حذف ارز ۴۲۰۰ بوده ایم که اکنون همگان منتظر تصمیم انقلابی مجلس در این خصوص هستند.

گفتنی است در این نشست اعضای انجمن نوردکاران فولادی به بیان مهمترین مسائل و دغدغه‌های خود در این حوزه پرداختند. عرضه در بورس، انجام صادرات و مدیریت بورس از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.