احمدی‌نژاد به دنبال تهدید حاکمیت؛ ماجرای اسناد محرمانه چیست؟

یکی از نمایندگان سابق مجلس مدعی است که احمدی‌نژاد تلاش دارد تا بگوید که اسناد محرمانه‌ای دارد که اگر بلایی سرش بیاید آنها منتشر می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز، چند روز پیش کانال تلگرامی دولت بهار منتسب به محمود احمدی نژاد از تلاش‌هایی برای ترور وی خبر داد. (اینجا بخوانید)

در مطلبی که این کانال تلگرامی منتشر کرده، احمدی‌نژاد با هشدار به مقامات ارشد نظامی امنیتی خواستار اخذ تدابیر لازم حفاظتی و برخورد با عوامل مربوط در این زمینه شد.

انتشار این ادعا موجی از واکنش‌ها را در پی داشت به طوری که محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا با طعنه به این ماجرا نوشت: ‏ادعای ترور ‎احمدی‌نژاد همان‌قدر خنده‌دار است که ادعای آقای احمدوحیدی ‎وزیر کشور مبنی بر اینکه قرار بود فقط قیمت ۴کالا افزایش یابد! (اینجا ببینید)

پشت پرده ادعای محمود احمدی‌نژاد درباره این که افرادی درصدد ترور وی هستند، چیست؟

احمد علیرضابیگی، نماینده مجلس و از چهره‌های نزدیک به احمدی‌نژاد در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه بر چه اساس این ادعا مطرح شده است، گفت: «احساس نگرانی از گذشته نسبت به سلامت آقای احمدی نژاد وجود داشته و با مشاهدات و قرائنی که وجود دارد به مسئولان ذی‌ربط اطلاع داده شده است.»

این نماینده مجلس یازدهم درباره ارسال شواهد ترور احمدی‌نژاد به نهاد‌های امنیتی گفت: «جزئیات را مسئولان باید رسیدگی کنند.»

علیرضابیگی در پاسخ به اینکه از چه زمانی این تحرکات احساس شده است، گفت: «به دلیل فعل و انفعلاتی که پیرامون دفتر ایشان دارد اتفاقی می‌افتد، از گذشته این حساسیت وجود داشته و از یکی دو ماه گذشته هم بیشتر خودش را نشان داده است. در نهایت هم دفتر آقای احمدی‌نژاد این موضوع را اعلام کردند.»

احمدی‌نژاد، چهره‌ای تنها در سیاست ایران!

محمود احمدی‌نژاد همواره تلاش می‌کند با ادعاهای جنجالی و پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای خود را در صدر اخبار نگاه دارد آن هم در سالی که منتهی به انتخابات است. اگر کمی حتی کمی با اخبار و حاشیه‌های سیاسی در تماس باشید امکان ندارد که ادعاهای عجیب یکی از پرحاشیه‌ترن سیاستمدار جهان به گوشتان نخورده باشد. او که با کمک جریان پایداری توانست ۲ دوره به‌عنوان رییس جمهور در پاستور حضور داشته باشد همچنان نشان می‌دهد که قصد ایفای نقش دارد.

محمود احمدی نژاد پیش‌تر از او به‌عنوان معجزه هزاره سوم نام می‌بردند ولی رفته رفته باتوجه به اختلاف با رهبری و دیگر مسوولان چهره تنهایی شد ولی این موضوع از حاشیه‌هایش کم نکرد. حالا با ادعای ترور وارد صحنه شده است. او عاشق مورد توجه قرار گرفتن است. تئوری‌های زیادی را می‌توانیم برای این اقدام او در نظر بگیرم ولی یکی از چهره‌های جریان اصلاحات معتقد است که احمدی‌نژاد همانند ترامپ اسناد محرمانه‌ای در اختیار دارد که می‌خواهد با اتکا به آنها حاکمیت را تهدید کند.

رئیس دولت دهم یک آدم متوهم خودشیفته است

در همین مورد یکی از نمایندگان سابق مجلس مدعی است که احمدی‌نژاد تلاش دارد تا بگوید که اسناد محرمانه‌ای دارد که اگر بلایی سرش بیاید آنها را منتشر می‌کند. «اکبر اعلمی»، نماینده اسبق مجلس  گفته است که او قصد تهدید کردن دارد. احمدی‌نژاد نمونه امروزی ترامپ است. چون به مردم یارانه داد برخی به او علاقه‌مند هستند. احمدی‌نژاد یک آدم متوهم خودشیفته است. احمدی‌نژاد تهدید کرده است اسنادی دارد که اگر بلایی سرش بیاید آن‌ها منتشر می‌شوند؛ دلیل عدم برخورد نظام با احمدی‌نژاد اسناد محرمانه‌ وی است.

این مطالب را از دست ندهید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.