پیشنهاد امام جمعه ساری برای خوردن یک نان توسط ۹۰میلیون نفر با هدف مقابله با آمریکا

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر آمریکا و همفکرانش می گویند سازش کنید تا گندم به شما بدهیم ما یک نان را ۹۰ میلیون نفری خواهیم خورد ولی زیربار این ذلت نخواهیم رفت.

به گزارش تازه‌نیوز، خبرآنلاین به نقل از فارس نوشت: محمدی لائینی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری از همه دولت‌ها در گذشته حمایت کردم اما در رابطه با این دولت علاوه بر حمایت تمجید هم می‌کنم، تصریح کرد: کارهای زیربنایی اساسی دولت سیزدهم انجام داده جای تقدیر دارد ازجمله این نکات برجسته رشد شاخص‌های کلان اقتصادی، حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم با مشکلات، ساده‌زیستی و کاهش تشریفات در سلوک شخصی و حکومتی دولت، روحیه جهادی و تحرک بسیار خوب در سیاست خارجی بوده است.

اهم اظهارات آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، خطبه‌های نماز جمعه ساری را بخوانید؛

*طرحی برای ساماندهی نیروی شرکتی را مجلس شورای اسلامی تصویب کردند در شورای نگهبان است که رئیس ‌جمهور هم دنبال کردند و امیدواریم با تصویب این طرح بل نگاه مثبت منافع آن شامل حال جامعه کارگری شود.

*در این روزها شاهد اتفاقات خوب ازجمله فاز یازدهم فارس جنوبی که بعد از ۲۰ سال وقفه هستیم؛ پروژه‌ای که ۶ سال زمان می‌برد اما دولت توانست طی دو سال زودتر از مدتی که لازم بود با صرفه‌جویی ارزی بالا انجام دهد.

این مطالب را هم ببینید:

* شرکت توتال هم اطلاعات زیادی جاسوسی و سرقت کرده و برده و آخرش هم کار را رها کرده این خیانت کشورهای پی که در طول عمر خود ظالم و چپاول‌گر بودند.

*موضوع مهم دولت سیزدهم اینکه فردا را فدای امروز نکردند که این مهم از مصادیقی بوده که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده است.

*رهبری فرمودند معضلات معیشتی مانند غبار بوده که مانع دیدن این همه خدمات شده است که امیدواریم رسانه‌ها با انصاف بیشتر این موارد را برای مردم تبیین کنند.

*اگر آمریکا و همفکرانش می گویند سازش کنید تا گندم به شما بدهیم ما یک نان را ۹۰ میلیون نفری خواهیم خورد ولی زیربار این ذلت نخواهیم رفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.