پیشنهاد نجومی منچسترسیتی به هالند

مهاجم نروژی منچسترسیتی با یک پیشنهاد نجومی رو به رو شده تا قراردادش را با سیتی تمدید کند.

به گزارش تازه‌نیوز، منچسترسیتی قصد دارد پاداش عملکرد عالی ارلینگ هالند در دو فصل ابتدایی حضور خود در این تیم را با ارائه یک پیشنهاد نجومی به این بازیکن بدهد و او را در منچستر نگه دارد.

بر اساس گزراشهای منتشر شده در رسانه‌های انگلیسی و طبق نوشته روزنامه میرر سیتی آماده است تا با ارائه پیشنهادی به ارزش ۲۹ میلیون پوند در سال (حدود ۳۵ میلیون یورو) به ارلینگ هالند، او را به پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر تبدیل کند.

قرارداد مهاجم نروژی با سیتی تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد و مدیران باشگاه پیش از این با رافائلا پیمنتا، ایجنت او، در مورد افزودن یک سال دیگر به این قرارداد فعلی مذاکره کرده بودند. ولخرجی تاریخی باشگاههای عربستانی اما سیتیزن‌ها را بیش از پیش به تمدید قرارداد هالند مصمم کرده است چرا که آنها نمی خواهند به هیچ عنوان هالند را به خاطر پیشنهادهای وسوسه انگیز سایر تیمها از دست بدهند. هالند در حال حاضر به همراه کوین دی بروینه، ستاره بلژیکی سیتی، بیشترین درآمد هفتگی را در جمع سیتیزنها دریافت می کند. اما پیشنهاد جدیدی که سران سیتی به این بازیکن ارائه خواهند کرد او را به پردرآمدترین بازیکن کل لیگ تبدیل می کند.

به نقل از خبرورزشی، رئال مادرید همچنان خواهان ارلینگ هالند است و مدیران این باشگاه اسپانیایی امیدوارند با فعال شدن بند فسخ ۱۷۲ میلیون پوندی این بازیکن در سال ۲۰۲۴ بتوانند او را به مادرید بکشانند. ارلینگ هالند که هفته گذشته جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر از نگاه بازیکنان حرفه ای و همچنین عنوان بهترین بازیکن یوفا را به خود اختصاص داد روز شنبه هفتمین هت تریک خود را برای سیتی انجام داد. او موفق شد ۳ گل تیمش را در جریان برد ۵-۱ مقابل فولام به ثمر برساند.

مذاکره برای تمدید قرارداد هالند تا سال ۲۰۲۸ طی هفته‌های آتی آغاز خواهد شد. سیتی قصد دارد درآمد هفتگی پایه ۶۰۰ هزارپوندی را برای هالند در نظر بگیرند و این یعنی افزایش بیش از ۶۰ درصدی دستمزد هفتگی فعلی وی که ۳۷۵ هزار پوند است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.