الاتحاد عربستان دست از سر محمد صلاح برنمی‌دارد

عربستانی‌ها و تیم الاتحاد باز هم به تلاش خود برای جذب محمد صلاح ادامه خواهند داد.

به گزارش تازه‌نیوز، رئیس سازمان لیگ حرفه‌ای عربستان مدعی است که باشگاه الاتحاد همچنان به تلاش خود برای خرید محمد صلاح از لیورپول ادامه می‌دهد.

قهرمان فصل گذشته عربستان، الاتحاد، به شدت علاقه مند بود که در این تابستان صلاح را به خدمت بگیرد و برای رسیدننن به این هدف پیشنهادی ۱۸۹ میلیون دلاری نیز به لیورپول ارائه کرد که با مخالفت تیم انگلیسی مواجه شد.

به نقل از خبرورزشی، سپس روزنامه سان مدعی شد که الاتحاد قصد دارد پیشنهادی ۲۱۵ میلیون دلاری ارائه بدهد که با در نظر گرفتن همه آپشن‌ها به ۲۵۰ میلیون دلار هم می‌رسید. این گزارش مدعی بود زردپوشان عربستانی به شخص محمد صلاح هم پیشنهاد دستمزدی معادل ۳ میلیون دلار در هفته داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

اما تلاش الاتحاد تا پایان مهلت نقل و انتقالات انگلیس به نتیجه نرسید و آنها نتوانستند ستاره مصری را بخرند. اما مایکل امنالو، رئیس سازمان لیگ روشِن عربستان، گفته الاتحاد از جذب صلاح ناامید نشده و تلاش خود را برای جذب این بازیکن ادامه می‌دهد.

او در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورتس گفت: «قبل از هر چیز باید بگویم محمد صلاح یکی از بهترین بازیکنان فوتبال دنیا است. من قبلا هم چه در جمع خصوصی و چه علنی گفته‌ام که ما از هر ستاره‌ای که بخواهد به لیگ عربستان بیاید استقبال می‌کنیم و این شامل صلاح هم می‌شود. ولی باید کارهایمان را در نهایت حرفه‌ای‌گری و احترام انجام بدهیم. وظیفه ما این است و این چیزی است که لیگ عربستان برای انجام آن دچار تحول شده است یعنی حرفه‌ای بودن و انجام کارها به شیوه‌ای یکسان و شایسته. اگر صلاح نیامد معنی‌اش این نیست که ما دیگر او را نمی‌خواهیم یا با لیورپول مشکل داریم. بلکه به این دلیل است که برخی اتفاق‌ها نیفتاد تا همه طرف‌های درگیر به نتیجه واحد برسند. کسی عصبانی نیست و ما به راهمان ادامه می‌دهیم ولی به هیچ وجه درها را به روی صلاح نمی‌بندیم. هر وقت فرصت جدیدی باشد ما تمام سعی‌مان را خواهیم کرد تا صلاح را به لیگ عربستان بیاوریم و از این اتفاق استقبال می‌کنیم.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.