آبروریزی مقابل رونالدو؛ عربستانی‌ها هم ایران را مسخره کردند! +ویدئو

وضعیت بسیار نامناسب زمین چمن ورزشگاه آزادی در جریان دیدار پرسپولیس و النصر صدای رونالدو و مجری عربستانی را درآورد!

به گزارش تازه‌نیوز، اولین دیدار پرسپولیس در چارچوب لیگ قهرمان آسیا مقابل النصر عربستان با نتیجه ۲ بر صفر به سود یاران رونالدو به پایان رسید.

این دیدار در حالی برگزار شد که حواشی مربوط به آن از ورود پر سر و صدای رونالدو به ایران تا وضعیت چمن ورزشگاه آزادی در دیدار مهم پرسپولیس و النصر مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته بود.

انتقاد از استقبال از رونالدو در ایران

در همین ارتباط هادی چوپان، گرگ ایرانی در یک پست اینستاگرامی در واکنش به استقبال پرُ شور از رونالدو ستاره فوتبال جهان و اهدای یک تخته فرش نفیس ایرانی به وی نوشت: مادرم ایران شرمنده‌ام که اگر آن فرزندی نبودم که مردمم محتاج غریبان نشوند. (پست اینستاگرام گرگ ایرانی را اینجا ببینید)

سایت خبر ورزشی نیز با انتشار کارتونی به مسئولان پرسپولیس به خاطر هدیه گرانی که به رونالدو اهدا کرده بودند انتقاد کرد. (اینجا ببینید)

اما یکی از پُرحاشیه‌ترین اتفاقات حضور رونالدو در کشور مربوط به مراسم استقبال از او است که حضور دختر مدیرعامل پرسپولیس جنجال زیادی به پا کرد. (جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید)

حواشی حضور ستاره پرتغالی در ایران

اما حواشی حضور فوق ستاره فوتبال جهان در ایران به همین اتفاقات ختم نشد. رونالدو در ملاقات با یک کودک هواداراش و هم‌چنین فاطمه حمامی، دختر نقاش معلول ایرانی موجی از شور و اشتیاق را میان هواداران ایرانی خود تزریق کرد.

در همین ارتباط:

روز سرنوشت‌ساز برای سرخ‌ها

تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه درحالی در اولین دیدار خود در مسابقات لیگ قهرمان آسیا شکست خورد که وضعیت بد زمین ورزشگاه آزادی و نصب ماکت‌هایی از چهره هواداران پرسپولیس باعث انتقاد و تعجب شد.

در جریان این بازی در صحنه‌ای از بازی توپ از مقابل پای رونالدو به خاطر کیفیت بد زمین بازی جدا می‌شود که با واکنش تند وی رو به رو شد.

در همین زمینه یک مجری عربستانی با طعنه به وضعیت این ورزشگاه گفت: استادیوم و کیفیت تصویر ایران را که می‌بینم یاد ٣٠ سال پیش می‌افتم، خداراشکر که عربستانیم!.

انتقادها به همین‌جا ختم نشد، نشریه «سان» در مطلبی با اشاره به ماکت‌هایی که در جایگاه هواداران در ورزشگاه آزادی نصب شده بود، نوشت: نکته عجیب ماکت‌های وحشتناک روی سکوها بود که سر هواداران پرسپولیس روی آن‌ها قرار داشت و از گذشته باشگاه ایرانی برای پوشاندن سکوها در دوران کرونا از آن‌ها استفاده می‌کرد.

ادامه برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران در آسیا در زمین بی‌کیفیت ورزشگاه آزادی

سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در واکنش به اینکه پرسپولیس و استقلال نه تماشاگر دارند و نه از کیفیت چمن راضی هستند و شاید دیگر در آزادی به میدان نروند، گفت: بحث حضور تماشاگر و بلیت‌فروشی دست ما نیست. برگزاری هر بازی هزینه دارد. نگهداری چمن و تأسیسات هزینه دارد. وقتی آپارتمانی داشته باشید باید برای نگهداری آن هزینه کنید. اگر این دو تیم بخواهند به ورزشگاه دیگری نیز بروند باید از جیب‌شان هزینه کنند.

وی درباره حضور تیم الهلال عربستان در ایران برای بازی با نساجی مازندران یادآور شد: ما وظیفه داریم ورزشگاه را آماده کنیم و فدراسیون فوتبال است که باید بگوید از این ورزشگاه استفاده می‌کند یا نه.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.