پیشنهاد دریافت پول دل‌خواه به خبرنگاران ایران‌اینترنشنال تا دیگر به کشور خیانت نکنند!

به برخی (خبرنگاران ایران اینترنشنال) پیشنهاد داده شد به هر میزانی که بابت وطن‌فروشی پول دریافت می‌کنند به آنان پول داده شود تا دیگر به کشور خود خیانت نکنند!

به گزارش تازه‌نیوز، اعتمادآنلاین به نقل از روزنامه ایران نوشتن: به برخی از خبرنگاران ایران اینترنشنال پیشنهاد داده شده پول دریافت کنند تا دیگر به کشور خیانت نکنند!

حضور رئیس‌جمهور و هیأت همراه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، با رسوایی و آچمز شدن ضد انقلاب، بویژه خبرنگاران شبکه‌های ضد ایرانی، اما فارسی‌زبان همراه بود. در یک مورد وقتی خبرنگار شبکه ایران‌اینترنشنال در حال پوشش زنده نشست مجمع عمومی سازمان ملل بود، با پرسش‌های جدی و توأم با حقانیت یکی از اعضای هیأت همراه رئیس‌جمهور مواجه شد. در این مواجهه که به صورت مستقیم از این شبکه پخش می‌شد، دستان خبرنگار ایران‌اینترنشنال شروع به لرزش کرد و نه تنها نتوانست هیچ پاسخی به پرسش‌های این عضو هیأت بدهد.

بیشتر بخوانید:

این روزنامه در ادامه مدعی شده است: بعضی دیگر از خبرنگاران این شبکه از مواجه شدن و پاسخگویی اجتناب کرده و عملاً فرار کردن را ترجیح دادند. به برخی هم پیشنهاد داده شد به هر میزانی که بابت وطن‌فروشی پول دریافت می‌کنند به آنان پول داده شود تا دیگر به کشور خود خیانت نکنند! شدت فرار برخی از این خبرنگاران به حدی بود که حتی ابزار و لوازم شخصی‌شان را که روی زمین افتاده بود هم برنداشتند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.