بالاخره نبیل با پرسپولیس قرارداد بست

نبیل باهویی با عقد قرارداد یکساله رسما به پرسپولیس پیوست.

به گزارش تازه‌نیوز، نبیل دقایقی پیش و پس از ساعتی حضور در باشگاه پرسپولیس از ساختمان این باشگاه خارج شد و اعلام کرد که قرارداد یکساله خود را امضا کرده است.

باهویی ۳۲ساله البته در روز پایانی فرصت ثبت قرارداد بازیکنان برای لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس ملحق شده بود اما امور نهایی قرارداد خود را امروز پشت سر گذاشت.

این مهاجم سوئدی که یک عضویت ناکام در تیم هامبورگ را هم پشت سر گذاشته، مهاجم موردنظر رضا درویش برای تقویت خط حمله پرسپولیس است و یحیی گل‌محمدی اعلام کرده که بدون هماهنگی او به پرسپولیس اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

به نقل از ورزش‌سه، باهویی فصل گذشته پیراهن القطر در لیگ ستارگان قطر را بر تن داشت و موفق شد با این تیم جزو شش تیم نخست جدول لیگ ستارگان قطر شود و به این شکل مجوز بازی در لیگ برتر ایران را به دست آورد.

باشگاه پرسپولیس مدعی است که بعد از جذب نبیل باهویی نیز هنوز این تیم به سقف بودجه خود نرسیده اما از سوی دیگر سایر باشگاه‌ها اعتقاد دارند پرسپولیس از این سقف عبور کرده است.

قرارداد نبیل باهویی با پرسپولیس یکساله است و این بازیکن که بیشتر وینگر بازی کرده تا مهاجم نوک تا پایان فصل در ترکیب سرخپوشان حضور خواهد داشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.