مصوبه خطرناک ساماندهی خودرو قیمت دلار را به ۸۰ هزارتومان می‌رساند؟

مصوبه ساماندهی بازار خودرو ممکن بود کمی التهابات بازار خودرو را سامان دهد اما از آن طرف ممکن بود قیمت دلار را به ۸۰ هزارتومان برساند

به گزارش تازه‌نیوز، باهنر، نائب رئیس مجالس هفتم در پاسخ به این سوال که  برخی مصوبات مجلس است که رابطه مستقیمی با زندگی و رضایت‌مندی مردم دارد مثل همین مصوبه ساماندهی بازار خودرو که به هر حال بسیاری از مردم منتظر بودند تا با توجه به التهابات موجود در بازار خودرو، با به سرانجام رسیدن سریع‌تر این مصوبه شاهد تاثیرات مثبتی بر روی قیمت خودروها باشیم، گفت:

این مصوبه ممکن بود کمی التهابات بازار خودرو را سامان دهد اما از آن طرف ممکن بود قیمت دلار را به ۸۰ هزارتومان برساند. منظور این است که یک سری تصمیمات عاطفی برای امروز مردم می‌گیریم ولی این تصمیم برای سال آینده مردم مضر است. مجلس و حاکمیت هم باید به فکر نان امشب مردم باشد و هم به دنبال برنامه‌های میان مدت و بلند مدت باشد.

من بارها این جمله را تکرار کرده‌ام که با چراغ در کشور گشته‌ام تا ببینم از بین مسئولان کشور کسی پیدا می‌شود که به فکر ۱۰ سال یا ۲۰ سال آینده کشور باشد اما غیر از شخص رهبر انقلاب هیچکس را پیدا نکردم که چنین نگاهی داشته باشد. ما می‌گوییم مثلاً آقای رئیس‌جمهور شما که فلان تصمیم را گرفتی خب ۱۵ سال دیگر چه می‌شود مثلاً می‌گوید خب من که ۱۵ سال دیگر رئیس‌جمهور نیستم یا به نماینده مجلس می‌گوییم تو که چنین تصمیمی می‌گیری پس فردا تکلیف قیمت دلار چه می‌شود مثلاً می‌گوید ما همان موقع هم هستیم و یک طوری حلش می‌کنیم!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.