روشن: مگر من مرده باشم که این آقا روی نیمکت استقلال بنشیند

ملی پوش فراموش نشدنی استقلال قاطعانه می‌گوید سرپرست این تیم باید عوض شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، حسن روشن نقش بسیار مهمی در بحث حل کردن مشکلات میان جواد نکونام و علی خطیر دارد. ملی‌پوش بزرگ استقلال یکشنبه قبل از جلسه با سرمربی و مدیرعامل این باشگاه حرف‌های جالبی پیرامون شرایط استقلال بر زبان آورد.

داستان جواد نکونام و علی خطیر به نظر شما چه خواهد شد؟

به نظر من هر دو نفر حق دارند و در عین حال هر دو نفر گاهی اوقات گله بیخودی می‌کنند! استقلال باید موفق شود و این اتفاق فقط در سایه وحدت و همدلی رخ می‌دهد. شما نگاه کنید، جواد نکونام می‌گوید من بازیکن می‌آورم ولی باشگاه با او قرارداد نمی‌بندد. از آن طرف خطیر می‌گوید یک بازیکن را می‌فرستیم سر زمین اما سرمربی او را راه نمی‌دهد. من به هر دو نفر گفتم این مسئله با تشکیل یک کمیته فنی حل خواهد شد. کمیته فنی که به معنای واقعی، و رسمی و جهانی آن باشد.

یعنی چطوری؟

جواد عزیز خودش سال‌ها در لالیگا بازی کرده و به خوبی با مفهوم کمیته فنی در مقیاس جهانی آشناست. کمیته فنی باشگاه‌ها هرگز به دنبال این نیستند تا یکی از خودشان را سرمربی کنند بنابراین سرمربی به آنها اعتماد می‌کند. باید این مسئله جا بیفتد که اگر در استقلال کمیته فنی تشکیل شد، هیچ کدام از اعضای آن نمی‌خواهند جای جواد نکونام را بگیرند. البته بحث نکونام صرفاً مطرح نیست بلکه این قاعده باید در مورد همه سرمربیان باشد. آقای مظلومی هم در مقطعی که سرمربی بود، تمایل زیادی به کار با کمیته فنی نداشت ولی سال‌ها بعد خودش به عضویت کمیته فنی استقلال درآمد.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما جواد نکونام با کمیته فنی کار می‌کند؟

باید کار کند. نکونام بچه بسیار حرفه‌ای است و در عالی‌ترین سطح فوتبال بازی کرده است به همین خاطر با مفهوم درست کمیته فنی کاملاً آشناست. اگر به این نتیجه برسد که چنین کمیته‌ای نمی‌خواهد برای استقلال و جایگاه سرمربی دردسر درست کند، قطعاً کار خواهد کرد.

این روزها بحث‌های زیادی هم پیرامون سرپرستی استقلال مطرح است. علی سامره همچنان سرپرست تیم محسوب می‌شود و البته به نظر می‌رسد اختلافاتی هم وجود دارد.

من این مسئله را به خود آقای خطیر هم گفتم. علی سامره تحت هیچ شرایطی نباید سرپرست استقلال باشد. سرپرستی استقلال سمتی در حد یک نخست وزیر است. شما الان این آقا را می‌توانید با پرویز کوزه کنانی مقایسه کنید؟ من به مدیرعامل استقلال گفتم مگر اینکه مرده باشم که سامره سرپرست استقلال باشد و تا وقتی این گونه باشد و او چنین سمتی را احراز کند، انتقاد خواهم کرد.

خطیر در پاسخ به شما چه گفت؟

ایشان به من گفت هر اتفاقی اگر افتاده شما او را ببخش من هم گفتم خدا باید ببخشد. مدیرعامل استقلال می‌تواند به این آقا در باشگاه یک سمت بدهد اما بحث سرپرستی و نشستن روی نیمکت آبی‌ها کاملاً متفاوت است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.