به اشتباه‌تان درباره پرسپولیس پی می‌برید!

سرمربی یونانی گل‌گهر می‌گوید بدون ترس مقابل پرسپولیس قرار خواهند گرفت تا بهترین فرم‌شان را نشان دهند.

به گزارش تازه‌نیوز، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر سیرجان در کنفرانس پیش از بازی پرسپولیس در ابتدا گفت: تبریک می‌گویم به این تیم. پرسپولیس قهرمان سال گذشته است و ما برای‌شان احترام قائل هستیم و یکی از بهترین تیم‌های ایران است. اگر ما بخواهیم نتیجه خوبی بگیریم نباید بترسیم. در طول بازی باید شجاع باشیم و بهترین‌مان را در بازی بگذاریم. امیدوارم در آخر ما نتیجه خوبی بگیریم.

او در مورد اینکه مقابل پرسپولیس دفاعی بازی می‌کنند یا نه بیان کرد: اگر ما بخواهیم دفاعی بازی کنیم شانسی نداریم و به خاطر همین نباید بترسیم. می‌دانیم که بازی سختی است. طبیعتا پرسپولیس هم نقاط ضعفی دارد ولی نقاط ضعف کمتری دارد. خیلی شانس خوبی است برای ما که لول خودمان را ببینیم.

او در مورد بازیکنان جدید گل گهر گفت: طبیعتا آنها صد در صد آماده نیستند. با ما خواهند بود و باید دید می‌توانیم به آنها شانس بدهیم یا نه. آنها خیلی خوب تمرین می‌کنند و امیدوارم خیلی زود به فرم ایده‌آل‌شان برسند.

او در مورد تعطیلات لیگ ایران گفت: بحثی که در مورد برنامه امسال هست، می‌گویند سال متفاوتی به خاطر تقویم المپیک و بزرگسالان بوده و طبیعتا کار فدراسیون در برنامه‌ریزی سخت بوده و امیدواریم بهترین تصمیم را بگیرند. ما اینجاییم که بهترین اتفاق برای فوتبال ملی شکل بگیرد. من به عنوان سرمربی دوست دارم که بازیکنانم را داشته باشم و ریتم تیم شکل بگیرد ولی اولویت اول ما فوتبال ملی است و همه باید به امید و بزرگسالان کمک کنیم.

بیشتر بخوانید:

به نقل از ورزش‌سه، اوزونیدیس ادامه داد: شرایط برابری نیست، پرسپولیس هفته گذشته بازی رسمی با الدحیل انجام داده و ما بازی دوستانه داشتیم و نمی‌دانیم چه شرایطی پیش می‌آید. وقتی بازی رسمی داشته باشی در شرایط مسابقات هستی. فکر می‌کنم بازیکنانم در تمرینان خیلی خوب بودند و فردا بهترین فرم ما را می‌بینید.

سرمربی گل‌گهر راجع به مصدومین تیمش بیان کرد: ما دو بازیکن‌مان با تیم امید مصدوم شدند و خداراشکر می‌کنم که فلاح توانست برسد ولی کوشکی مصدوم شده است. جعفری و ممی‌زاده با بدن‌های خسته برگشتند. طبیعتا همه باید به تیم‌های ملی کمک کنند.

مارینوس در مورد عملکرد تیم امید بیان کرد: طبیعتا انتظار داشتیم بهتر باشد. باختن به هنگ کنگ برایم سورپرایز بود. در فوتبال این اتفاقات می‌افتد. این زیبایی فوتبال است که هیچ تیمی از پیش باخته نیست. مثل بازی خود ما شاید در رسانه عمومی انتظار این باشد که پرسپولیس تیم بهتری است و امیدوارم که فردا به اشتباهتان پی‌ ببرید.

او در پاسخ به اینکه آیا نگاه متفاوتش نسبت به تعطیلات لیگ به ارتباط خوب او با قلعه‌نویی، سرمربی سابق گل‌گهر ربط دارد، گفت: نه این درست نیست. همه مربی‌ها برای چه کار می‌کنیم؟ قهرمانی بیاوریم، بازیکن‌ها پیشرفت کنند و همینطور به تیم‌های ملی کمک کنیم که بهترین نمایش را داشته باشند. شاید خواسته شخصی من هم این باشد که بازیکنانم را در اختیار داشته باشم. راحت‌ترین کار اعتراص کردن است. باید به فوتبال ملی کمک کنیم. چه بازی برای‌مان بگذارند چه نگذارد وظیفه ما این است که بهترین‌مان را نشان دهیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.