پیکان یک – سایپا یک؛ بی کیفیت و پرحادثه

داربی خودروسازان میان سایپا و پیکان با چند درگیری و اخراج یک بازیکن، به تساوی یک بر یک منجر شد.

به گزارش تازه‌نیوز، در نخستین بازی از هفته هشتم لیگ برتر، دو تیم پیکان و سایپا در دربی خودروسازان به مصاف هم رفتند که این دیدار بعد از ۹۰ دقیقه به تساوی یک بر یک ختم شد و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

ابتدا شاگردان مهدی تارتار در نیمه نخست موفق به گلزنی شدند. روی اشتباه بد مدافع سایپا در مقابل محوطه جریمه، امیر روستایی در دقیقه ۲۲ صاحب توپ شد و با شوت بی نقص این بازیکن به گل اول بازی بدل شد.

در ادامه سایپا برای جبران گل خورده پیش کشید ولی تا اواسط نیمه دوم ناکام بود تا اینکه مجید عبدی، مدافع راست پیکان کارت زرد دوم خود را گرفت و اخراج شد. با این اتفاق سایپا به تیم برتر میدان تبدیل شد و در دقیقه ۷۲ ارسال ابوالفضل جلالی با ضربه سر رضا جعفری که در شرایط نامتعادل زده شد و شاگردان ابراهیم صادقی به گل تساوی دست یافتند. به طور کلی بازی موقعیت‌های زیادی نداشت و در نتیجه سبک بازی نه چندان جالب دو تیم، بازی با تساوی یک بر یک تمام شد.

مهم ترین اتفاق این بازی، خشونت عجیب و درگیری‌های متعدد بازیکنان دو تیم بود به طوری که در دقایقی از بازی محسن مسلمان با مهدی تارتار هم دچار درگیری لفظی شد. علاوه بر این در ادامه درگیری‌ها بازیکنان، داور جوان این مسابقه ۶ بار از کارت زرد و یک بار هم از کارت قرمز خود استفاده کرد.

با این حساب، پیکان ۱۰ امتیازی و سایپا ۹ امتیازی شدند تا رقابت این دو خودروساز در زمین مسابقه هم با کمترین فاصله در جریان باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.