وعده جدید نایب رئیس بارسا: مسی را برمی‌گردانیم

نایب رئیس باشگاه بارسلونا، گفت که مسی حداقل برای خداحافظی مقابل تماشاگران بارسا، یک بار به باشگاه برمی‌گردد.

به گزارش تازه‌نیوز، مسی از زمانی که بارسا را در سال ۲۰۲۱ به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کرد، همواره شایعاتی مبنی بر بازگشتش به باشگاه بارسلونا وجود داشت. با این حال او پس از جدایی از پی‌اس‌جی در تابستان ۲۰۲۳ به بارسا برنگشت و ترجیح داد به اینترمیامی و لیگ آمریکا برود.

به نقل ورزش سه، با پایان یافتن فصل MLS ، احتمال بازگشت مسی به صورت قرضی به بارسا دوباره مطرح شده است، به خصوص که اینتر میامی پس از پایان فصل عادی نتوانست در پلی آف MLS حضور پیدا کند. با این حال، به دلیل مشکلات مالی مداوم بارسلونا، این انتقال تقریبا غیرممکن تلقی می شود.

پس از باز شدن مجدد نوکمپ و رومئو مطمئن است که این اسطوره بارسا، حداقل احتمالاً در مقابل هواداران بارسلون مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. او به “اسپورتیو” گفت: “تنها چیزی که دوست دارم و مطمئناً روز و زمانی فرا خواهد رسید که شرایط مساعد برایش باشد، این است که بتوانیم ادای احترام درخوری به او داشته باشیم. او شایسته آن است و ما واقعا مشتاقانه منتظر آن هستیم. بقیه موارد در حد حدس و گمان است، ما حتی در مورد این موضوع صحبت نمی کنیم، زیرا قبلاً بارها در مورد آن صحبت کرده ایم.”

او در مورد تمایل ژوائو فلیکس به پیوست به باشگاه هم گفت:” او می‌خواست اینجا باشد، برای پیوستن به باشگاه ما دستمزدش را کاهش داد و ۴۰۰ هزار یورو در هفته دریافت می‌کند. این یک پیام قوی از طرف ژوائو به ما بود. امیدوارم در تابستان مشکلی برای یه خدمت گرفتن او نداشته باشیم.”

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.