قورباغه چرا توقیف و چطور رفع توقیف شد؟

بالاخره بعد از حدود یک هفته تاخیر، سریال خانگی “قورباغه” ساخته هومن سیدی از طریقه نماوا به شبکه خانگی رسید.

به گزارش تازه نیوز، نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینى، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، مهران غفوریان، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، نوید پورفرخ و هومن سیدی بازیگران “قورباغه” هستند.

قسمت اول سریال ”قورباغه” همنام فیلم اول هومن سیدی یعنی “آفریقا” ست و لوکیشن اصلی محل وقوع نیز مانند همان فیلم در اکباتان است.

داستان “قورباغه” روایت همراهی سه ساقی جوان و تلاش برای سرقتی است که به قتل هر سه منجر می‌شود؛ قتلی که مشخص نیست در عالم واقع روی می‌دهد یا رویا؟

از لحاظ بصری کار جدید هومن سیدی ترکیبی است بین “اعترافات ذهن خطرناک…” و “مغزها…” ولی شخصیت‌پردازی بیشتر به‌سمت “اعترافات…” می‌رود.

نکته قابل تامل درباره قسمت اول مجموعه جدید نماوا، آن است که با حداقل نماهای مربوط به ناجا ارائه شده و جامپ‌کات پس از درگیری در یک مرکز خرید بدون تصویرسازی نیروهای انتظامی، بدجوری جلب نظر می‌کند.

قورباغه

قورباغه چطور تولید شد؟

تهیه کننده قورباغه علی اسدزاده است که در ساخت سریال “شهرزاد” نیز همکاری داشت. علی اسدزاده مدیرعامل تصویر گستر پاسارگاد یکی از شریک محمد امامی در پروژه شهرزاد بود. محمد امامی یکی از متهمان اصلی پرونده فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک سرمایه است.
فسادی که دامن سریال شهرزاد را گرفت و گفته شد که با پول کثیف تولید شده است. ظاهرا محمد امامی در سال ۹۷ به عنوان رییس هیات مدیره تصویر گستر پاسارگارد معرفی شده. حالا هم ظن آن وجود دارد که پول‌های آلوده به پروژه قورباغه تزریق شده باشد. و توقیف موقت آن هم در این راستا و برای بررسی بیشتر است.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.