دختر پوتین رقیب تیک تاک شد! + عکس

سرویس Ya Moldets {من بزرگم} توسط گازپروم مدیا خریداری شده است.

به گزارش تازه نیوز، دختر پوتین حاصل فعالیت‌های فرهنگی خود را به بزرگترین شرکت اقتصادی روسیه تحویل داد. این سرویس را بنیاد Innopraktika با مالکیت دختر 34 ساله پوتین، کاترینا تیخونوآ راه انداخته و به گازپروم مدیا فروخته است.

سرویس ویدئویی قرار است رقیب اصلی تیک تاک در روسیه شود.

دختر پوتین و شرکت گازپروم

گازپروم شرکت نفت و گاز روسی است، که تمرکز اصلی آن بر استخراج، تولید، انتقال و فروش گاز طبیعی معطوف می‌باشد. با تولید روزانه بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی. این شرکت به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده گاز جهان شناخته می‌شود. گروه گازپروم از طریق شرکت تابعه گازپروم نفت، به‌طور میانگین روزانه 1.1 میلیون بشکه، نفت خام نیز تولید می‌نماید.

شرکت گازپروم در سال ۱۹۸۹ از تغییر نام وزارت صنعت گاز شوروی به مؤسسه گاز دولتی گازپروم، تاسیس شد. توسط وزیر وقت گاز این کشور؛ ویکتور چرنومیردین. فرم کنونی شرکت در سال ۱۹۹۱ در پی فروپاشی شوروی، از دارایی‌های بخش روسیه، شکل گرفت. در سال ۱۹۹۴ در راستای خصوصی‌سازی، به یک شرکت سهامی عام تبدیل شد. هم‌اکنون دولت روسیه ۵۰٪ از سهام گازپروم را در اختیار دارد.

گازپروم با بیش از ۱۵۸٫۲۰۰ کیلومتر خط لوله گاز طبیعی و ۲۸۲ ایستگاه کمپرسور، بزرگ‌ترین شبکه انتقال گاز جهان را دارد. دفتر مرکزی شرکت، در مسکو قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازارهای بورس مسکو، لندن و فرانکفورت معامله می‌شود. گازپروم هم‌اکنون به عنوان بزرگترین شرکت روسیه و بزرگترین تأمین‌کننده انرژی اروپا محسوب می‌شود.

این شرکت، 100 شرکت زیر مجموعه دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.