واشنگتن: ۳۰ آمریکایی از آغاز درگیری میان اسرائیل و فلسطین کشته شده‌اند

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که از آغاز درگیری میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین ۳۰ آمریکایی کشته و ۱۳ تن نیز مفقود شده‌اند.

به گزارش تازه‌نیوز، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: از آغاز درگیری‌ها میان اسرائیل و فلسطین ۳۰ آمریکایی کشته شده‌اند. ما به خانواده‌های آن‌ها تسلیت می‌گوییم. ۱۳ تن نیز مفقود شده‌اند. ما برای مشخص شدن سرنوشت این افراد تلاش و با مقامات اسرائیلی در زمینه تبادل اطلاعات و استقرار کارشناسان همکاری می‌کنیم.

به نقل از ایسنا، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در دهمین روز عملیات طوفان الاقصی بامداد امروز، دوشنبه حملات خشونت آمیز و شدیدی را با هواپیماهای جنگی و توپخانه سنگین به مناطق مختلف غزه انجام داد. این در حالی است که در دور جدید حملات وحشیانه خود نیروهای امداد و نجات و مقرهای آنها آماج حملات صهیونیست‌ها قرار گرفتند.

دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، آمار کشته شدگان در عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی را ۱۴۰۰ تن و زخمی‌ها را ۳۵۰۰ نفر و تعداد اسرای صهیونیست را ۱۲۰ اسیر تا روز یکشنبه اعلام کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز یکشنبه اعلام کرد که قربانیان بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر به ۲۶۷۹ شهید رسیده است. این وزارتخانه در بیانیه‌ای که در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرد، از شهادت ۲۶۷۹ شهروند و مجروح شدن ۹۶۰۰ شهروند دیگر با جراحات مختلف خبر داد.

تیم دفاع مدنی فلسطین نیز روز یکشنبه اعلام کرد که بیش از ۱۰۰۰ نفر زیر آوار ساختمان‌های ویران شده توسط حملات هوایی صهیونیست‌ها در غزه مفقود شده‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.