فرزند سخنران مشهور از اعزام به فلسطین پشیمان شد؟! +عکس

فرزند علیرضا پناهیان درباره اعزام به غزه و انجام فعالیت‌های کمک کننده به فلسطین و علیه اسرائیل در شبکه اجتماعی ایکس (‌توییتر سابق) نوشت: «به‌ شخصه از اینکه هیچ کاری نمی‌تونم برای فلسطین بکنم دارم دیوونه میشم. شعار و راهپیمایی بسه واقعا.» کاربری به او پاسخ داده که: «حاجی بلیت بگیریم بری لبنان، از اونجا به معرکه می‌رسیم. یا ..»

به گزارش تازه‌نیوز، مرتضی پناهیان فرزند علیرضا پناهیان درباره اعزام به غزه و انجام فعالیت‌های کمک کننده به فلسطین و علیه اسرائیل در شبکه اجتماعی ایکس (‌توییتر سابق) نوشت: «به‌ شخصه از اینکه هیچ کاری نمی‌تونم برای فلسطین بکنم دارم دیوونه میشم. شعار و راهپیمایی بسه واقعا.» کاربری به او پاسخ داده که: «حاجی بلیت بگیریم بری لبنان، از اونجا به معرکه می‌رسیم. یا ..»

به نقل از اعتمادآنلاین، مرتضی پناهیان در پاسخ به او نوشت: «اونجا که قحط‌الرجال نیست. ما هر کاری بکنیم باید طبق قوانین رسمی کشور بکنیم.»

مشخص نشد منظور پسر پناهیان از قحط‌الرجال چیست؟ آیا مبارزه علیه ظلم و رژیم صهیونیستی که شعار همیشگی پدرش است، به دعوتنامه رسمی یا دریافت درخواست کمک از سوی فلسطینی‌هایی نیاز دارد که در زیر فشار و بمب هستند؟

این مطالب را هم ببینید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.