ورود ۲ خودروی «اکسید» به کشور تا پایان سال

در نشست خبری که در دفتر مرکزی چری واقع در شهر وهوو چین برگزار شد، شائودو ژو قائم مقام کمپانی چری در حضور خبرنگاران ایرانی اعلام کرد که در قدم اول خودروی اکسید TXL و اکسید VX را تا پایان سال جاری به بازار ایران عرضه خواهند کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، ایشان در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره گواهی های تست ایمنی محصولات چری اعلام کرد که همه خودرو ها گواهی تست سی ان کپ دارند و در حال حاضر این گواهی نامه تفاوت چندانی با یورو ان کپ ندارد و در همان اندازه معتبر است.همچنین شائودو ژو اعلام کرد که این کمپانی تمایل دارد تا تمام محصولات برند اکسید را در بازار ایران عرضه کند.

به نقل از آخرین خودرو، قائم کمپانی چری اینترشنال توضیحاتی درباره تفاوت دو برند اکسید و جیکو داد. به این ترتیب که اکسید یک برند لاکچری و پرمیوم به حساب می آید اما جیکو بازار جوانان را هدف قرار داده و قابلیت های آفرودی دارد. و در ادامه اشاره کرد این دو مدل متخاطبان متفاوتی نسبت به هم دارند.

ژو در پاسخ به سوال خبرنگاردر باره حضور خودرو های برقی این برند در بازار ایران گفت: ما با فونیکس تیگو ۸ پرو مکس و تکنولوژی پی اچ ای وی آن در بازار برقی ایران وارد شدیم و در ادامه حضور در این بازار را با تکنولوژی بی ای وی برند اکستریم ادامه خواهیم داد.

ژو معتقد است که اکسید برند موفقی در ایران خواهد شد و مردم علاقه بسیاری به این خودرو خواهند داشت. قائم مقام کمپانی چری  با در نظر گرفتن بازار بزرگ خودرو در ایران و تکنولوژی و امکانات مناسب خودرو های اکسید تصریح کرد که میتوانیم با عرضه برند اکسید با نام اکستریم در این بازار موفق شویم و جایگاه مناسبی به دست آوریم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.