واکنش شدید محسن رضایی به جنایات اسرائیل: حتی هیتلر هم به بیمارستان‌ها حمله نمی‌کرد

محسن رضایی تأکید کرد که بسیاری از کشورها خواستار توقف جنگ غزه هستند، ولی آمریکا و رژیم صهیونیستی خیر.

به گزارش تازه‌نیوز،همشهری‌آنلاین نوشت:  محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تأکید کرد که مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، ابزارهای جنگی جدیدی برای جنگ علیه رژیم صهیونیستی ابداع کرد.

رضایی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ اطلاعی از آغاز عملیات طوفان الاقصی نداشت، گفت: از افزایش قدرت مقاومت، حمایت می‌کنیم، ولی در جزئیات میدانی مرتبط با آن، هیچ مداخله‌ای نداریم.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورها خواستار توقف جنگ غزه هستند، ولی آمریکا و رژیم صهیونیستی خیر، تصریح کرد: آمریکاییها به دنبال بهره‌برداری از مسئله غزه هستند تا بار دیگر در غرب آسیا حضور پیدا کنند.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، پیش از این، با اشاره به حوادث دردناک غزه و ددمنشی رژیم خونخوار صهیونیستی، گفت: حتی هیتلر و جلادان تاریخ هم به بیمارستان‌ها حمله نمی‌کردند و از این به بعد بایدن یا سازمان حقوق بشر چه جوابی برای دفاع از حقوق بشر خواهند داشت و اگر این موضوع را مطرح کنند، چیزی جز تمسخر خودشان نخواهد بود.

وی افزود: یک رژیم غاصب به جای اینکه در جنگ با رزمنده‌ها و نظامیان مبارزه کند، مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را بمباران می‌کند و جنایات بزرگی در حال انجام دادن است. چون این مسئله ممکن است طول بکشد در استان‌ها مردم را توجیه کنید و آن‌ها که می‌پرسند چرا باید به فلسطین کمک کنیم، آگاه باشند که مسئله رژیم صهیونیستی، تنها مسأله فلسطینی‌ها نیست.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تصریح کرد: ملت ما از دست اسرائیلی‌ها آسیب دیده‌ است. در جنگ صدام علیه ایران رژیم صهیونیستی و آمریکا نقش اول را داشتند. در ترور دانشمندان ایران آن‌ها عامل اصلی بودند، قطعنامه‌ برجام را آن‌ها با کمک ترامپ دفن کردند و هر جا که ایران می‌خواهد ارتباطات بین‌المللی داشته باشد، رژیم صهیونیستی نقش مخرب ایفا ‌می‌کند و جنایات این کشور علیه ایران خیلی بزرگ است، مردم ما این جنایات را می‌دانند.

رضایی با اشاره به این سؤال که «آیا ایران وارد صحنه می‌شود یا خیر؟» گفت: ایران به دقت در حال رصد و مشاهده صحنه است و معتقدیم این وضعیت نباید ادامه پیدا کند. چهره واقعی رژیم صهیونیستی و حامیانش مشخص شده است و می‌بینیم که در بیانیه محکومیت حمله به بیمارستان که توسط بایدن و مکرون صادر شد، اسمی از عامل حمله آورده نشد. حوادث بسیار مهمی در حال رقم خوردن است و باید آماده باشیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.