ظریف: هرگز به رهبری دروغ نگفته‌ام!

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در جریان مذاکرات برجام، هر آنچه اتفاق افتاد را با رهبری در میان گذاشتم.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه اخیرا در جلسه ای اعلام کرد که تا این لحظه به رهبر انقلاب دروغ نگفته ام. هر چه بوده گفته ام. یعنی هر چه را شنیده ام گفته ام.

وی ادامه داده: خدا شاهد است که می دانستم در این کار قربانی می شوم. خدا شاهد است قبل از وزارت می دانستم. چون می دانستم که چه پرونده ای برای من درست شده است! خودم مذاکره کننده بودم و می دانستم چه بلایی سرم می آید. دلم هم می سوزد، یعنی خدا شاهد است نمی خواستم وزارت را قبول کنم. دیگر فشار رسید به زن و بچه ام که همیشه می گفتند نرو!

وزیر امور خارجه درباره مذاکرات هسته‌ای و برجام نیز گفته: بدانید آن چه که اتفاق افتاد، حتما بهترین نبوده است. واقعیت این است که من به عنوان دیپلمات سیاست نمی سازم. من در قالب سیاست ابلاغ شده مذاکره می کنم. آنچه را که می توانم. این چیزی است که توانستم در مذاکره برای کشور بگیرم. ممکن است کلی ایراد هم داشته باشد.

ظریف در خصوص پست وزارت هم گفته: من به آقای خاتمی گفتم. به آقای روحانی هم گفتم. من کاندید وزارت قالیباف بودم، کاندید وزارت محسن رضایی هم بودم. از طرف آقای ولایتی هم به من زنگ زدند. 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.