دادگاه بازیگر مشهور و پیشکسوت را محکوم به پرداخت نفقه کرد!

آل‌پاچینو ۸۳ ساله باید ماهانه سی هزار دلار به مادر فرزندش پرداخت کند.

به گزارش تازه‌نیوز، ال پاچینو که چند ماه پیش به شکلی غیرمنتظره پدر شد، رقمی نجومی برای نفقه دوست دختر ۲۹ ساله‌اش «نور الفلاح» پرداخت می‌کند. «تی‌ام‌زی» گزارش داده بود که این بازیگر ۸۳ ساله از روی ناباوری درخواست آزمایش دی‌ان‌ای داده است. اما همان‌گونه که شخصیت «جف گلدبلوم» در فیلم «پارک ژوراسیک» (Jurassic Park) می‌گوید: «زندگی راهی پیدا می‌کند.»

«لس‌آنجلس تایمز» می‌نویسد «رومن» که چهارمین فرزند پاچینو است در ماه ژوئن به دنیا آمده است در ماه سپتامبر گزارش شد که الفلاح درخواست حضانت رومن را کرده اما منابع نزدیک به این زوج به «لس‌آنجلس تایمز» می‌گویند رابطه آن‌ها همچنان مستحکم است.

«پیج سیکس» به تازگی گزارش داده است که پاچینو و الفلاح درباره مسئله حضانت به توافق رسیده‌اند اما پاچینو هزینه زیادی به عنوان نفقه پرداخت خواهد کرد: «بر اساس اسنادی که به دست «پیج سیسکس» رسیده، ال پاچینو باید به صورت ماهانه ۳۰ هزار دلار به دوست دخترش نور الفلاح به عنوان نفقه پرداخت کند.»

بیشتر بخوانید:

به نقل از اعتمادآنلاین، علاوه بر قاضی به بازیگر «صورت‌زخمی» (Scarface) دستور داده است که ۱۱۰ هزار دلار به صورت جداگانه به الفلاح، ۱۳ هزار دلار برای استخدام پرستار شبانه، و پوشش دیگر هزینه‌های پزشکی پرداخت کند. پاچینو از طرف دیگر به صورت سالانه ۱۵ هزار دلار برای آموزش پسرش می‌پردازد.

پیش‌تر گزارش شده بود که الفلاح با «میک جگر» و «نیکلاس برگروئن» میلیاردر قرار گذاشته است. همان‌گونه که «تی‌ام‌زی» می‌نویسد، وقتی این پسر ۱۸ ساله شود پاچینو «اگر خدا بخواهد» ۱۰۰ ساله است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.