سیدعلی خمینی: داعشی به ریش نیست بلکه به جهل و بنیادگرایی است

سیدعلی خمینی، نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی با بیان اینکه صهیونیسم داعش جهان یهودیت است گفت: هویت داعش جهل به انضمام بنیادگرایی است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از جماران، سیدعلی خمینی، نوه امام خمینی(س) معتقد است صهیونیسم «داعش جهان یهودیت» است.

سیدعلی خمینی گفت: دردآور و عبرت‌آموز از ناحیه‌ای و مضحک از ناحیه ی دیگر این است که آن مسئول رژیم صهیونیستی گفته ما داریم با داعش می‌جنگیم و همان طور که داعش را نابود کردیم، حماس را هم نابود می‌کنیم!

سیدعلی خمینی ادامه داد: داعش و داعشی به ریش نیست، به پرچم سیاه و سبز و آبی نیست و به لباس بلند و کوتاه هم نیست. هویت داعش جهل به انضمام بنیادگرایی است. این را همه دنیا فهمیدند، شناختند و در مقابلش ایستادند.

وی اظهار داشت: دردآور و عبرت‌آموز از ناحیه‌ای و مضحک از ناحیه دیگر این است که آن مسئول رژیم صهیونیستی گفته ما داریم با داعش می‌جنگیم و همان طور که داعش را نابود کردیم، حماس را هم نابود می‌کنیم! دروغ در دروغ، کذب از سر تا پا! اولاً: مگر شما داعش را نابود کردید؟! شما کجای معرکه با داعش بودید؟! شما خود در تأسیس داعش متهم هستید.

نوه امام تأکید کرد: اگر ما در دین اسلام داعشی داشتیم، دین یهود هم داعشی دارد؛ همچنان که بودایی و دیگران هم داعش دارند. مگر ما در میانمار آن جنایت‌ها را ندیدیم که به اسم دین مسلمانان را کشتند؟! شعرا، روشن‌فکران و هنرمندان جهان اسلام چقدر زحمت کشیدند تا ریشه‌های فکری و عاطفی این تفکر را از بین ببرند.

بیشتر بخوانید:

سید علی خمینی با اشاره به گفته مقام مسئول FBI مبنی بر اینکه: «یهودی ستیزی در آمریکا به بالاترین حد خود در طول تاریخ رسیده است»، افزود: یهودیان باید پیش و بیش از همه نگران باشد. شما باید نگران اعتبار دین یهود و صلح‌خواهی دین یهود باشید.

نوه امام خمینی(س) با تأکید بر اینکه بیت‌المقدس سرزمین مشترک همه ادیان ابراهیمی است، اظهار داشت: اگر شما هر سال دعا می‌کنید که در اورشلیم نماز بخوانید، ما هم دعا می‌کنیم که در بیت‌المقدس نماز بخوانیم. عقل می‌گوید این سرزمین مقدس و برای همه است.

وی افزود: آنچه امروز با چشم خودم دارم می‌بینم و مثل روز برای من روشن است، دست دشمن است که دارد هنرمندان و روشنفکران و به خصوص سینماگران جامعه ایران را متهم می‌کند که شما چرا ساکت هستید و چرا مقاومت نمی‌کنید؟ و چرا با اسراییل هستید!

وی افزود: البته توقع جامعه از مسئولین سابق جمهوری اسلامی و گروه‌های مرجع بیشتر است، اما نباید بی انصافی کنیم و آنها را به دامن اسرائیل و صهیونیست‌ها بفرستیم. اشتباهی بالاتر از این نیست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.