باید همزمان عاشق چند نفر بود!

هنر نیست همه عشق را، همه اندوخته دل را، همه جان و توان دوست داشتن را قلنبه کردن و ریختن به پای کسی، طوری که تا گلو در عشق فرو برود.

عاشق باشید و از عشق ورزیدن لذت ببرید. به گزارش تازه نیوز، هنر عشق ورزیدن، بدون تردید برای خوشبختی و آرامش انسان‌هاست. اگر بلد باشیم از آن درست استفاده کنیم. سودابه فرضی پور در یادداشتی به ظرافتی در خصوص عشق ورزیدن اشاره می‌کند:

دختری که از کره شمالی فرار کرده در سخنرانی تکان‌دهنده‌اش می‌گوید: در آنجا عشق فقط یک معنا دارد، آن هم عشق به رهبر کیم است.

داشتم فکر می‌کردم خیلی از ما در آزادی، بدون اینکه هفت‌تیر روی شقیقه‌مان باشد همین رویکرد را داریم.
یعنی عشقمان، انحصارا مختص به یک نفر است و وقتی همه‌ی آن را منحصر به یکی میکنیم، در واقع داریم از دیگری دریغ می‌کنیم.

هنر نیست همه عشق را، همه اندوخته دل را، همه جان و توان دوست داشتن را قلنبه کردن و ریختن به پای کسی، طوری که تا گلو در عشق فرو برود.

اگر همه عشق زندگی‌ات بچه‌ات است، اگر فقط او را میبینی، می‌شنوی، حس میکنی… تو همان رعیت بیچاره‌ی کره شمالی‌ای که دربند عشق انحصاری شده‌ای، با این فرق که بچه‌ات غبغب باد نمی‌کند از این همه عشق گرفتن، آن‌طور که رهبر کیم می‌کند.

او هم اسیر توست و آن گوشه‌کنارها، همسرت، در انزوای نادیده گرفته شدن، دارد کم‌کم مومیایی می‌شود.

دخترهایی را دیده‌ام که طوری شوهر می‌کنند انگار هیچ‌وقت پدر نداشته‌اند! طوری می‌روند انگار پشت‌سرشان چیزی را، کسی را جا نگذاشته‌اند.
و پدر یکباره ترک، فراموش و زنده‌ زنده دفن می‌شود.

پس عاشق باشید…هنر عشق ورزیدن، هنر مدیریت ذخیره عشق است. هنر تقسیم عادلانه و بی‌دریغ عشق؛ طوری که هر سهم‌گیرنده خیال کند تنها معشوق است!

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.