تماس‌های مشکوک با سرمربی پرسپولیس؛ ماجرا چیست؟

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس فعلا به کارش ادامه خواهد داد و از استعفا منصرف شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، با دستور یحیی گل‌محمدی قرار بود تمرین امروز پرسپولیس با حضور خبرنگاران برگزار شود. یحیی گل‌محمدی که به شدت از مدیریت باشگاه شاکی است و مدت‌هاست که اختلاف بین یحیی و درویش علنی شده، می‌خواست صحبت‌های تندی علیه درویش انجام دهد. حتی از تمرین پرسپولیس خبر رسید که بازیکنان بعد از جریمه ۱۰ درصدی قصد نداشتد تمرین کنند و علت عصبانیت یحیی گل‌محمدی هم همین موضوع بود.

به نقل از خبرورزشی، بازیکنان هرچند کار با توپ نکردند و به داخل زمین چمن نیامدند، ولی گویا در سالن وزنه زدند. یحیی هم در تصمیمی عجیب از طریق مدیر رسانه‌ای پرسپولیس اعلام کرد مصاحبه نخواهد کرد و خیلی زود و قبل از بازیکنان محل تمرین پرسپولیس را ترک کرد. اما چه دلیلی باعث شد که گل‌محمدی از تصمیمش منصرف شود و مصاحبه نکند. شنیده‌های ما حاکی از آن است چند نفر از افراد نزدیک به یحیی گل‌محمدی وقتی ماجرا را فهمیدند، با او تماس گرفتند و اعلام کردند فعلا این کار را انجام ندهد.

این تماس‌ها درحالی انجام شد که حتی یحیی قصد داشت در مصاحبه‌اش خبر استعفای خودش را بدهد ولی بعد از صحبتی که با بازیکنان تیم و نزدیکانش داشت، فعلا از تصمیم خود صرف نظر کرد. گفته می‌شود تمرین فردای پرسپولیسی‌ها برگزار خواهد شد و یحیی هم بر این تمرین نظارت خواهد کرد. فعلا خبری از استعفای یحیی گل‌محمدی نخواهد بود و سرمربی پرسپولیس به کارش ادامه خواهد داد. شرایط پرسپولیس به بدترین شکل ممکن پیش می‌رود و اوضاع در این تیم اصلا خوب نیست. چیزی که مشخص است، از بین درویش و گل‌محمدی یک نفر باید برود و این دو بعد از علنی شدن اختلافاتشان دیگر نمی‌توانند با هم کار کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.