بادامچیان کم شدن احتمالی مشارکت را گردن روحانی انداخت!

بادامچیان: اگر مشارکت کم شود تقصیر روحانی است!اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه گفت: مشکلات اقتصادی و نارضایتی مردم قطعاً موجب کاهش مشارکت می‌شود همانطور که در انتخابات گذشته به علت افزایش هزینه‌های مردم، به‌ویژه نرخ ارز و مسکن، در دولت اصلاحات اعتدالی موجب کاهش مشارکت مردم گردید.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از اعتمادآنلاین، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی درباره مسائل مختلف با روزنامه هم‌میهن گفتگویی انجام داده است.

بخش های مهم این گفتگو را در ادامه می خوانید:

بیانیه حزب مؤتلفه اسلامیدرخواست حزب از شورای نگهبان است که در اعلام عدم صلاحیت‌ها اقدام کند و در مورد افرادی که صلاحیت آنها احراز شده است و حدود شاید چند هزار نفر هستند، امر را به مردم واگذار نماید تا مشارکت گسترده طبق رهنمود رهبری معظم گسترده انجام شود. این بیانیه ارتباطی به موضع اصلاح‌طلبان دوم‌خردادی‌ و اعتدالی و امثال روزنامه هم‌میهن ندارد.

ادعای اینکه شورای نگهبان برخلاف وظایف قانونی خود به دلایل سیاسی و جریانی، افراد را ردصلاحیت می‌کند، چنین نیست و یکی از نقدهای امثال بنده با توجه به نیت شورای نگهبان این است که کسانی را که ردصلاحیت شده‌اند و آن را ناقص می‌دانند، دلایل عدم صلاحیت چند نفر از آنها را اعلام نمایند.

این مطالب را هم ببینید:

ردصلاحیت نامزدهایی که واجد صلاحیت نیستند یا صلاحیت آنها احراز نمی‌شود، موجب کاهش مشارکت مردم نمی‌شود چراکه تعداد کاندیداها زیاد است و از همه جریان‌ها و جناح‌ها نیز در عرصه انتخابات حضور دارند.

مشکلات اقتصادی و نارضایتی مردم قطعاً موجب کاهش مشارکت می‌شود همانطور که در انتخابات گذشته به علت افزایش هزینه‌های مردم، به‌ویژه نرخ ارز و مسکن، در دولت اصلاحات اعتدالی موجب کاهش مشارکت مردم گردید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.