نبرد رونالدو و بیرانوند جذاب‌تر شد

رونالدو شب گذشته با گل هایی که به ثمر رساند آمادگی خود پیش از بازی با پرسپولیس را به رخ کشید.

به گزارش تازه‌نیوز، رونالدو بار دیگر با پیراهن النصر درخشید و گل‌های زیبایی را وارد دروازه تیم الاخدود کرد تا النصر یک بازی دیگر را هم در لیگ عربستان با پیروزی پشت سر بگذارد.

سوپر استار النصر با این گل‌ها به طور غیر مستقیم برای پرسپولیس و بیرانوند خط و نشان کشید و همه را به یاد مصاحبه جالب بیرانوند انداخت که گفته بود من یک پنالتی رونالدو را در جام جهانی مهار کردم و حالا او تا به من گل نزند ول کن نیست!

در بازی رفت تیم‌های پرسپولیس و النصر و با وجود دو گلی که نماینده عربستان زد، رونالدو نتوانست دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند و حتی در یک مصاف تک به تک مغلوب او شد.

حالا باید دید بیرانوند که اخیراً ۲ گل از ازبکستان دریافت کرده می‌تواند دوشنبه دروازه پرسپولیس را مقابل رونالدو و یارانش بسته نگه دارد یا نه؟آنچه مسلم است آمادگی سنگربان شماره یک تیم ملی می‌تواند کمک زیادی به پرسپولیس بکند چرا که نماینده کشورمان نیاز مبرم دارد تا  دست پر از ریاض خارج شود.

به طور حتم در این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز تقابل رونالدو با علیرضا بیرانوند بسیار جذاب و در عین حال تعیین کننده خواهد بود.

رونالدو گل‌های بسیار زیبایی را وارد دروازه الاخدود کرد و البته باید دید سرمربی النصر او را در ترکیب اصلی تیمش مقابل پرسپولیس قرار می‌دهد یا به خاطر بازی حساس با الهلال به این ستاره بزرگ استراحت می‌دهد؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.