پیشنهاد باورنکردنی برای مهدی طارمی از راه رسید

رئیس باشگاه پورتو چند روز پیش مصاحبه کرد و گفت امکان تمدید قرارداد مهدی طارمی برای او وجود ندارد و یک باشگاه برای هر فصل به او ۱۰ میلیون یورو حقوق می‌دهد.

به گزارش تازه‌نیوز، هواداران تیم پورتو از رئیس باشگاه خواسته‌اند که قرارداد مهدی طارمی را تمدید کند، اما او گفت امکان انجام این کار وجود ندارد، چون مهدی طارمی از تیمی پیشنهاد دریافت کرده که به او هر فصل ۱۰ میلیون یورو حقوق می‌دهد. این جدا از پولی است که قرار است این تیم برای خرید مهدی طارمی در تعطیلات زمستانی به پورتو پرداخت کند.

چه تیمی حاضر شده جدا از پولی که برای خرید مهدی طارمی هزینه می‌کند هر فصل ۱۰میلیون یورو به این بازیکن ایرانی حقوق بدهد؟

 

بر اساس خبرهای رسیده قطعا تیم جدید مهدی طارمی، میلان نیست. با وجود این که روسونری تابستان تا لحظات آخر به دنبال جذب ستاره ایرانی بود، اما قید او را زده است. اکنون اینتر سخت به دنبال جذب مهدی طارمی است اما تیمی که قرار است هر فصل ۱۰میلیون یورو (بیش از ۵۵۰میلیارد تومان) به مهدی طارمی حقوق بدهد یک تیم عربستانی است. این احتمال جدی وجود دارد مهدی طارمی به جای تیم عربستانی راهی یک تیم اروپایی شود و حقوق کمتری دریافت کند. اینتر و ولورهمپتون به طور جدی خواهان جذب آقای گل فصل قبل لیگ برتر پرتغال هستند.

آنچه که در مورد مهدی طارمی از هم اکنون می‌توان به طور قطعی پیش‌بینی کرد، این است که او در تعطیلات زمستانی اردوی پورتو را ترک می‌کند. به این خاطر که آخرین فصل حضور در پورتو را سپری می‌کند و در صورت حضور در پورتو انتهای فصل بازیکن آزاد اعلام می‌شود و تیم پرتغالی این را نمی‌خواهد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.