گزارش و نتیجه بازی پرسپولیس و النصر

النصر ۰-۰ پرسپولیس/ یاران رونالدو مقابل پرسپولیس متوقف شدند

دیدار پرسپولیس و النصر در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل له پایان رسید.

به گزارش تازه‌نیوز، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه امروز دوشنبه ششم آذرماه در ورزشگاه مرسول پارک ریاض از هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد.

این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب نترس پرسپولیس مقابل ستارگان

یحیی گل محمدی برای این دیدار تصمیم گرفت ترکیب زیر را برای گرفتن امتیاز از میزبان پرقدرت خود وارد میدان کند:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی (۳+۹۰و حدت هنانوف) میلاد سرلک (۷۲- نبیل باهویی) سروش رفیعی (۳+۹۰ – سینا اسدبیگی) مهدی ترابی، امید عالیشاه (۸۶- سورگی) و شهاب زاهدی (۷۲ – سعید صادقی).

تاکتیکی همیشگی که کادر فنی سرخ‌ها بدون ترس از اسامی بازیکنان مشهور فوتبال دنیا در ترکیب النصر عربستان در نظر گرفتند.

ترکیب النصر در این دیدار نیز به شرح زیر است:

نواف العقیدی، علی لاجامی، آیمریک لاپورت، سامی النجعی، عبدالرحمن غریب، سلطان الغنام (۸۹- علی الحسن)، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، آیمن احمد، کریستیانو رونالد و(۷۸- ماران) – سادیو مانه.

شروع جنجالی اما جوانمردانه

ما نینگ داور چینی بازی امروز در دقیقه دوم این دیدار تصمیم جنجالی مبنی بر اعلام پنالتی به سود النصر گرفت اما نه تنها بازیکنان پرسپولیس به این تصمیم اعتراض کردند بلکه کریستیانو رونالدو نیز با وجود سرنگونی از سوی سروش رفیعی اعلام کرد خطایی روی او صورت نگرفته است.

داور چینی با وجود اعلام شخص رونالدو باز هم از VAR استفاده کرد تا مطمئن شود پنالتی اعلام شده صحیح نیست!

کاسترو سرمربی النصر پس از اعلام رونالدو نسبت به آن اعتراض کرد و با افشین پیروانی نیز درگیری لفظی پیدا کرد.

بازی مالکانه با اخراج بازیکن خشن النصر

پرسپولیس در این دیدار بازی کاملا مالکانه خودش را نشان داد. آنها بی هیچ ترسی بازی همیشگی خود را انجام دادند اما اخراج العاوجمی به دلیل تکل خشن روی ساق پای میلاد سرلک باعث شد تا ما نینگ بار دیگر از سیستم داور ویدئویی استفاده کرده و با بازبینی صحنه تصمیم به اخراج مستقیم او بگیرد.

سرخ‌ها قبل و بعد از این صحنه سه بار توسط دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی و شهاب زاهدی صاحب موقعیت گلزنی شدند اما هیچ یک تبدیل به گل نشد تا بازی در نیمه اول با تساوی صفر صفر به پایان برسد.

نیمه دوم هم سرخ بود اما گل نبود

نیمه دوم بازی باز هم با استراتژی مالکانه پرسپولیس در تصاحب توپ و میدان همراه بود. سرخ‌ها توانستند توسط شهاب زاهدی در دقیقه ۵۳ به گل برسند اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت تا این گل مردود اعلام شود.

در ادامه مصدومیت میلاد سرلک تاکتیک سرخ‌ها را تغییر داد اما باز هم میهمان ایرانی نتوانست به گل برسد تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

پرسپولیس با این تساوی ۸ امتیازی شد و برای صعود به دور بعدی باید منتظر نتیجه سایر تیم‌های رده دوم در کل گروه‌های ACL2023 باشد.

همچنین النصر عربستان با ۱۳ امتیاز صعود خود به عنوان تیم اول گروه E را به دور حذفی قطعی کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.