ماجرای درگیری خداداد عزیزی با اسطوره پرسپولیس

در سالروز بازی ایران و استرالیا بد نیست به ماجرای درگیری دو فوق ستاره فوتبال ایران که البته هر دو پیراهن پرسپولیس را هم بر تن کرده‌اند، اشاره کنیم.

به گزارش تازه‌نیوز، هشتم آذر فرا رسید و بار دیگر فوتبال ایران بزرگترین و ارزشمندترین خاطره خودش را مرور می کند. خاطره روزی که حماسه ملبورن خلق شد و توانستیم در استرالیا جواز سفر به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را بگیریم. پیرامون همین مسئله شاید برایتان جالب باشد که بدانید شب قبل از بازی میان دو چهره فوق العاده سرشناس تیم ملی جر و بحث جدی رخ داده بود!

به نقل از خبرورزشی، هنگامی که تیم ملی شب قبل از بازی در هتل مشغول صرف شام بود، پیرامون برخی مسائل میان علی دایی و خداداد عزیزی بحث بالا گرفت و ناگهان کار به یک جدال لفظی تمام عیار کشیده شد طوری که همه بازیکنان شام را فراموش کرده و در نهایت شگفتی این منظره را تماشا می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

خود خداداد در این رابطه سال‌ها بعد به خبر ورزشی گفت: «یک مسئله کوچک بود که البته تا حدی بزرگ شد. من و علی دایی رفقای قدیمی هستیم و سال‌ها با هم هم اتاق بودیم. در آنجا جر و بحث کردیم و من به علی گفتم به تو ربطی ندارد! البته قضیه همان شب جمع شد و همه چیز از نظر ما خاتمه یافت اما اینکه می‌گویند درگیری فیزیکی پیدا کردیم تحت هیچ شرایطی صحت ندارد.»

جالب اینکه گل دوم ایران مقابل استرالیا با پاس عالی علی دایی و ضربه رویایی خداداد حاصل شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.