باشگاه استقلال قرارداد خود با کارگزاری‌اش را فسخ کرد/ عکس

باشگاه استقلال طی نامه‌‌ای به کارگزار خود به دلیل عدم انجام تعهداتش، از فسخ قرارداد با این اسپانسر خبر داد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال طی نامه‌‌ای به کارگزار باشگاه یعنی شرکت جهان فولاد متین، اعلام کرد که به دلیل عدم رعایت تعهدات از سوی این شرکت، قرارداد منعقد شده فسخ می‌شود.

تصویر نامه در زیر آمده است:

سعادتمند در حالی اقدام به فسخ قرارداد با کارگزار باشگاه گرفته است که تنها چند ماه از امضای این قرارداد می‌گذرد.‌ عقد قرارداد با این کارگزار هم حواشی زیادی داشت، چرا که مدیرعامل استقلال اصرار زیادی می‌کرد کارگزار قبلی باشگاه یعنی شرکت آریا برتر هیچ آورده‌ای نداشته و این همکاری به ضرر باشگاه بوده است.

سعادتمند با اصرار زیاد از اعضای هیئت مدیره خواست که زیر برگه امضای قرارداد با کارگزار جدید را امضا کنند، چرا که به گفته او این یکی از بهترین قراردادهای باشگاه و کارگزار خواهد بود. در آن مقطع، همچنین صحبت‌های زیادی مطرح شد که شرکت آریا برتر منتسب به اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال است، اما مدیرعامل این شرکت آن را رد کرد. با توجه به حواشی پیش آمده، شرکت آریا برتر تصمیم به اقاله قرارداد گرفت.

در ادامه، سعادتمند در تاریخ 24 اردیبهشت ماه، در گفت‌وگویی با اشاره به قرارداد با کارگزار جدید گفت: باشگاه استقلال با توجه به بزرگی و جایگاهش در آسیا و دنیا باید قراردادهایی ببندد که منافع باشگاه در آن تأمین شود. به همین دلیل در مذاکرات متعدد با چندین شرکت معتبر داخلی و جلسات پی در پی، شرکتی را انتخاب کردیم که در اهلیت، توانمندی اقتصادی، صداقت و راستی‌آزمایی‌اش به نتیجه رسیدیم. بابت تنظیم قرارداد سه چهار جلسه تخصصی با واحد حقوقی وزارت ورزش و شخص مقام عالی وزارت و معاونت قهرمانی داشتیم و بند به بند این قرارداد مورد کار کارشناسی و حقوقی قرار گرفت و به تایید عزیزان رسید.

وی همچنین گفته بود: به هواداران تبریک می‌گویم، چون احساس می‌کنم اسپانسر و در واقع کارگزار باشگاه می‌تواند در موفقیت‌های پی در پی استقلال اثرگذار باشد و ما بتوانیم به سمتی برویم که کادر فنی و بازیکنان و هواداران هر کدام در آرامش کار خودش را انجام دهد. من این را به هواداران نوید می‌دهم که اتفاقات خوبی در پیش است.

این اظهارات با اقدام امروز برای فسخ قرارداد منافات دارد و نشان می‌دهد که نه تنها مطالعه‌ای صورت نگرفته بود، بلکه باید منتظر واکنش کارگزار جدید و حتی قبلی باشیم!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.