نکونام هم صداوسیما را تحریم کرد! +جزئیات

جواد نکونام سرمربی استقلال پس از تساوی در دربی تهران مقابل پرسپولیس گفت: از این به بعد دوربین صدا و سیما باشد، صحبت نمی‌کنم.

به گزارش تازه‌نیوز، جواد نکونام در نشست خبری بعد از تساوی یک – یک استقلال مقابل پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم تولد مرحوم ناصر حجازی یکی از اسطوره‌های استقلال و فوتبال کشور بود و ناراحتیم که بین ما حضور ندارد. قبل از صحبت درباره دربی باید بگویم این آخرین کنفرانس من است که اگر دوربین باشد صحبت می‌کنم. بهتر است برخی‌ با کارشناسان شتیل بگیر که همه در فوتبال آنها را می‌شناسند صحبت کنند یا مجریان «یک قِران دو زاری» که به باشگاه استقلال بی‌احترامی می‌کنند. جایی که دوربین باشد صحبت نمی‌کنم. بی‌احترامی به خبرنگاران نشود، بحث‌مان بی‌احترامی به باشگاه بزرگ استقلال از سوی صداوسیماست.

به نقل از تسنیم، وی درباره روند بازی اظهار داشت: یک ربع یا ۲۰ دقیقه اول بازی را به خاطر جاگیری‌های اشتباه از دست دادیم. در این نیمه، موقعیت‌هایی داشتیم که به گل برسیم. نیمه دوم قشنگ در اختیار ما بود و آنالیز خوبی از بازی داشتیم. در این نیمه توانستیم کامل پرسپولیس را تحت تأثیر قرار دهیم و می‌توانستیم برنده باشیم ولی روی یک اشتباه و یک لحظه غفلت بهترین بازیکن‌مان تمرکزش را از دست داد و گل خوردیم. در رختکن به سهرابیان گفتم بهترین بازیکن بودی و اشتباه برای من است.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: در نیمه دوم، تیم ما خوب و قابل احترام بازی و موقعیت‌هایی خلق کرد. قبل از خوردن گل می‌توانستیم به گل برسیم. متأسفانه در یک لحظه غفلت کردیم و گل خوردیم. صددرصد خطای اول پنالتی بود و دست بازیکن ما را کشیدند. اگر امروز VAR نبود، دوباره تیم رقیب سه امتیاز گرفته بود و می‌گفتند باز هم بردیم! با VAR سه صحنه مشکوک که داوران چک کردند، یکی را پنالتی گرفتند. اگر VAR نبود، دوباره باید هواداران ما ناراحت می‌شدند و آن طرف خوشحال. آقایان مسئول! VAR در همه استادیوم‌ها لازم است، نه فقط آزادی.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.