مظلومی: هواداران استقلال روی دربی حساسند

مدیر تیم فوتبال استقلال می‌گوید حساسیت دیدار مقابل پرسپولیس باعث شده که این باشگاه درباره برنامه‌ریزی لیگ و تعداد بازی‌های بیشتر نگرانی داشته باشد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، پرویز مظلومی درباره برنامه‌ریزی مسابقات لیگ اظهار داشت: ما خواهان این نبودیم که ۱۲ روز در شرایط مسابقه نباشیم و از طرفی بازی با گل‌گهر سومین بازی خارج از خانه ماست. صحبتی که ما کردیم، نه تهدید بود و نه چیزی، با توجه به حساسیت دربی درخواست کردیم بازی‌های ما قبل از دربی برابر شود. خودتان می‌دانید آسیب‌دیدگی‌ها و اخطارها قبل از دربی چقدر مهم است و روی بازی تأثیر دارد. سهیل مهدی به ما قول داد بازی‌ها قبل از دربی برابر شود، اما ما اکنون بازی با گل‌گهر را برگزار می‌کنیم و باز هم در دربی دو بازی بیشتر از رقیب‌مان داریم.

وی افزود: همانطور که می‌بینید، همه باشگاه‌ها معترض هستند و ما صحبتی که با آقای مهدی داشتیم این بود که بازی‌های عقب‌افتاده برگزار شود و سپس مسابقات از سر گرفته شود. حساسیت ما فقط روی بازی دربی است که برای هر دو تیم که رقیب هستند، اهمیت دارد و اگر موضوع بازی دیگری بود حساسیتی نداشتیم. ما دنبال جانبداری از تیم‌مان نیستیم، بلکه عدالت می‌خواهیم.

مدیر تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: وقتی محمود فکری صحبت کرد، همین مسئله را گفته بود که اگر قرار است پرسپولیس دو بازی بیشتر از استقلال داشته باشد، همان موقع که از فینال آسیا برگشت، دربی برگزار می‌شد. می‌دانم که سهیل مهدی رنگی فکر نمی‌کند و در سازمان لیگ بسیار زحمت می‌کشد، اما به ما قول داده بود بازی‌ها مساوی شود و بعد دربی را برگزار کنیم که همین مسئله باعث ناراحتی محمود فکری شد.

مظلومی با تکرار این جمله که باشگاه استقلال دنبال عدالت است نه جانبداری، گفت: ما حتی نمی‌خواهیم این شبهه بین هواداران‌مان ایجاد شود که از یک تیم خاص جانبداری می‌شود.‌ برخی‌ها در اظهارات خود از استقلال نام می‌برند، اما صحبت ما فقط درباره تیم خودمان است. همانطور که گفتم اگر دربی نبود ما بحثی نداشتیم. هواداران ما روی این بازی حساس هستند.

وی در خاتمه تأکید کرد: من نمی‌گویم که به نفع تیم من تصمیمی گرفته شود، اما وقتی بازی‌های یک تیم عقب می‌افتد، نتایج و جدول مشخص شده و این به سود تیمی است که بازی‌های عقب‌افتاده دارد. ما امیدواریم که شرایطی باشد که تیمی متضرر نشود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.