واکنش تند پیروانی به اتحاد رقبا علیه پرسپولیس!

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر قرار باشد تیمی واکسن جوانمردی بزند، باید این اقدام را تیمی انجام بدهد که بازیکن کرونایی را به اردویش آورد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فرارو، افشین پیروانی درباره اعتراض برخی تیم‌ها به برنامه ریزی لیگ برتر و اظهارات آن‌ها درباره پرسپولیس، اظهار داشت: ابتدا به خانواده خورشیدیان، طرفدار عاشق و دوست داشتنی پرسپولیس و هوادارانمان تسلیت می‌گویم. از یحیی گل محمدی هم که به نمایندگی از باشگاه و بازیکنان به یاسوج رفته و در اقدامی اخلاقی و ارزشی با خانواده این عزیز از دست رفته دیدار کرد، تشکر می‌کنم.

وی افزود: ابتدا از بازی با نساجی شروع می‌کنم که درصدی از استاندارد‌های فوتبال در زمین وطنی رعایت نشد. تنها چمن مصنوعی دنیا که در آن آب جمع می‌شود، زمین نساجی است. در این شرایط که به دلیل ملی می‌خواستیم به فینال آسیا برویم، پیشنهاد دادیم این بازی یا در تهران برگزار شود یا لغو شود. دوستان ما پیشنهاد بازی در تهران را قبول نکردند. چگونه برای دیدار‌های تیم ملی و برگزاری اردوهایش بازی‌ها را تعطیل می‌کنند؟ دوستان خیلی به نام بزرگ پرسپولیس حساس شده اند.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم AFC برای میزبانی ایران در جام ملت‌های آسیا به این زمین نگاه نکند. اما اعتماد به نفس بالایی داریم با این مشکلاتی که گریبانگیر فوتبال ما است درخواست میزبانی داده ایم. به هر حال برای دیدار با نساجی به ما لطف نشد و فقط قبل از رفتن به فینال نتوانستیم یک دیدارمان را انجام بدهیم.

پیروانی با اشاره به لغو دیدار با ذوب آهن توضیح داد: طبق اعلام سخنگو و مدیر این تیم با ۱۸-۱۷ بازیکن کرونایی مقابل شهرخودرو بازی کردند، اما چگونه طبق ادعای خودشان وقتی فقط ۶-۵ بازیکن کرونایی داشتند، بازیشان مقابل ما لغو شد؟ دوستان برای این امر تلاش کردند و مصاحبه هایشان وجود دارد که می‌خواستند این مسابقه لغو شود. آن‌ها نگران بازیکنان خودشان و پرسپولیس بودند، اما وقتی بازی لغو شد، گفتند تیم ما هزینه کرده و مدیر رسانه شان هم اعلام کرد با تلاش و پیگیری مدیران ذوب آهن چنین اتفاقی رخ داد.

وی اضافه کرد: روز گذشته بیانیه داده و می‌گویند پرسپولیسی‌ها واکسن جوانمردی بزنند، اما آن‌ها باید چنین واکسنی بزنند که بازیکن کرونایی را در اردویشان می‌آورند تا بازی لغو شود. این موضوع برای تیم خودشان هم ضرر دارد. قبل از رفتن پرسپولیس به قطر برای تیم رحمان رضایی آرزوی سلامت کرده و گفتم امیدوارم از این بیماری رها شوند، اما اکنون بیانیه تندی می‌دهند. خیلی بد شده و همه گلایه دارند.

مدیر تیم پرسپولیس در گفتگو با برنامه فوتبال برتر افزود: حتی می‌خواهند برنامه فوتبال برتر را هم تحت فشار بگذارند که من به عوامل این برنامه خوب خسته نباشید می‌گویم. می‌خواهند با کم کردن رنگ این برنامه به اهداف خود برسند، اما می‌خواهم با قدرت به کارش ادامه بدهد، زیرا چنین الفاظی واقعا در شأن باشگاه‌ها و تیم‌های بزرگ ما نیست. سازمان لیگ نسبت به تیم ذوب آهن کوتاهی کرده و اکنون با صراحت بگوید مشکل چیست؟ هنوز هم نامه ما را جواب نداده اند.

پیروانی تصریح کرد: اکنون ایراد این است چرا بازی ما یک روز عقب افتاده است؟ دوستان ناراحت شده و می‌گویند باید بازی‌ها همزمان شوند. اگر خیلی به فکر تیمشان هستند، دیدار‌های پرسپولیس را یک روز در میان برگزار کنند! دو دیدار ما را قبل از فینال آسیا لغو کردند، اما برای تفریح به قطر نرفته بودیم بلکه می‌خواستیم از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم. جنگمان با تیم حریف که بازیکنان خارجی گران قیمت داشت، نابرابر بود و تقابل غیرت با ثروت بود، اما مدام می‌گویند پرسپولیس یا همان تیم خاص.

وی افزود: من دنبال فالوئر نیستم و کری نمی‌خوانم. به عنوان مدیر تیم پرسپولیس بهترین پست دنیا را دارم و وقتی این صحبت را می‌کنم نگویند دنبال این مسائل است. این موارد لوث بازی است، زیرا با پستی که اکنون دارم نیازی به جمع کردن فالوئر نیست. تیم ما پوکر قهرمانی کرده است. در سه سال اخیر کدام تیم آسیایی دو بار به فینال لیگ قهرمانان صعود کرده. اگر مورد کم لطفی و بدشانسی قرار نمی‌گرفتیم قهرمانی را از دست نمی‌دادیم. به همین دلیل از دوستان برای به کار بردن لفظ تیم خاص تشکر می‌کنم، زیرا پرسپولیس به دلیل نتایج خوبش خاص است.

مدیر تیم پرسپولیس درباره انتقاد مسئولان و کادرفنی استقلال به برنامه دیدار‌های دو تیم قبل از دربی گفت: در لیگ انگلیس بازی عقب افتاده وجود ندارد؟ اکنون در هفته پانزدهم لیگ اسپانیا هستیم، اما اتلتیکو مادرید ۱۳ بازی انجام داده است. در ترکیه، فرانسه و روسیه هم برخی بازی‌ها به تعویق افتاده است. سرمربی و مدیر تیم استقلال گفتند برای حضورشان در دربی باید بازی‌های عقب افتاده پرسپولیس برگزار شود، اما حرف شان در مصاحبه دیروز ۱۸۰ درجه تغییر کرد و گفتند با این وضعیت چرا وقتی پرسپولیس به ایران بازگشت، دربی را برگزار نکردید؟

پیروانی توضیح داد: به خودم اجازه نمی‌دهم که برای سازمان لیگ تعیین تکلیف کرده و زمان بازی‌ها را تعیین کنم. مگر می‌شود پرسپولیس سه روز در میان بازی کند، اما حریفان ۲۰ روز یک بار؟ البته در آن حالت هم بار دیگر این دوستان اعتراض می‌کردند. خود تیم استقلال چهارشنبه بازی هفته نهم خود را با گل گهر برگزار می‌کند و دیدارش با تیم ما در هفته هشتم چه می‌شود؟ اگر قرار است صفر تا صد را ببینیم باید همه را به یک چشم ببینیم.

وی ادامه داد: دوستان امسال هم مثل فصل قبل با هم علیه پرسپولیس متحد شده اند. آن زمان می‌گفتند بازی‌ها برگزار نشود، اما به لطف خدا قهرمان شدیم. امسال هم از برنامه بازی‌های ما ناراحت هستند. همه از تعویق یک روزه دیدار پرسپولیس و ذوب آهن ناراحت هستند. بحث ما مسائل انضباطی این مسابقه است و اعتراض داریم چرا جواب ما را نمی‌دهند؟

مدیر تیم پرسپولیس درباره اینکه به نظر می‌رسد برخی تیم‌ها با مطرح کردن اسم این تیم دنبال فرار از ناکامی خود هستند، گفت: شکست در فینال آسیا را ناکامی می‌دانند، اما این جایگاه آرزوی خیلی‌ها است. تاریخ می‌گوید چه دوره قبل که با پنجره بسته به فینال رفتیم و چه امسال که محروم و مصدوم‌های زیادی داشتیم و در دیدار نهایی حاضر شدیم چه کار بزرگی انجام دادیم. برخی آقایان هم با انتشار استوری قهرمانی غرب آسیا و نایب قهرمانی لیگ قهرمانان را زیر سوال می‌برند، اما پرسپولیس از اعتبار فوتبال ایران دفاع کرد.

پیروانی افزود: برای چندمین بار می‌گویم وقتی می‌خواهند درباره باشگاه بزرگ پرسپولیس صحبت کنند، ادب و احترام رعایت شود، اما به دلیل فوتبالی نبودن شان با این لحن بد حرف می‌زنند. برای اسم آوردن از پرسپولیس به دلیل هواداران میلیونی اش باید از جای خود بلند شوند. کسی که فوتبال بازی نکرده اجازه ندارد با این لحن علیه پرسپولیس صحبت کند. می‌گویند در فینال آسیا VAR حق را به حقدار داد و نتیجه واقعی را رقم زد، اما خدا را شکر می‌کنیم در این مسابقه با استفاده حریف از این سیستم نایب قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: برخی از این آقایان VAR را از نزدیک ندیده اند و سوادش را ندارند. بار دیگر از هواداران عزیزمان که به دلیل عادت داشتن به قهرمانی از نایب قهرمانی ناراحت هستند عذرخواهی می‌کنم. باید تمدن و افتخار پرسپولیس را بدانند. از مدیریت، کادرفنی بادانش، بازیکنان، کادر پزشکی، اجرایی و سایر عوامل تیم هم که در این شرایط کرونایی وضعیت را برای اعزام تیم سالم به قطر فراهم کردند تشکر کرده و این افتخار را هم به هواداران مان تقدیم می‌کنم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.