زیبا‌کلام به کدخدایی: حق انتخاب آزاد، بنیادی ترین اصل دمکراسی است

صادق زیبا کلام به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان واکنش نشان داد.

به گزارش تازه‌نیوز، صادق زیبا کلام، در توئیتی در واکنش به اظهارات عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان نوشت: جناب آقای دکتر عباسعلی کدخدایی بزرگوار، حق انتخاب آزاد مردم، بنیادی ترین اصل دمکراسی یا مردمسالاری است. نه اینکه حکومت (بخوانید نظارت استصوابی)، قیم گونه به مردم بگوید به چه کسانی میتوانند رای دهند. حق انتخاب آزاد یعنی اینکه مردم می توانند یک قاتل را هم انتخاب نمایند.

2 نظر
  1. امراله مهماندوست

    یکی نبست به این آقابی که به جای عقل و شعور فقط نام و نام خانوادگی زیبابی دارد بگوید که هیچ فرد عاقل و با شعوری نه در ایران حتی در سطح کره زمین چنین حرفی را قبول نکرده و نمی کند و نخواهد کرد که به یک قاتل اجازه دهند حتی برای حکومت بر کشوری نامزد شود به این استاد علوم سیاسی پیشنهاد می کنم که هرچه زودتر تشریف ببرند به همان کشوری که قاتلان را برای حکومت بر مردمشان انتخاب می کنند.

  2. امراله مهماندوست

    اراضی ملی در کشور ایران در طول تاریخ متعلق به سرمایه دارها و صاحبان قدرت و صاحبان نفوذ و دهنده گان رشوه قابل توجه بوده است و تفاوتی بین قبل از اسلام یا بعد از اسلام یعنی حکومت ۲۵۰۰ ساله ظالم شاهنشاهی ایران و حکومت بیش از ۴۰ ساله عادل جمهوری اسلامی ایران هم نداشته و از این به بعد هم نخواهد داشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.