رقم قرارداد باورنکردنی یک سپاهانی فاش شد

رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی، درباره قرارداد عجیب یک بازیکن صحبت کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فوتبال۳۶۰، سپاهان اولین تیمی بود که در ماجرای سقف بودجه از سوی کمیته انضباطی جریمه شد. زردپوشان اصفهانی ابتدای فصل به کسر ۴ امتیاز و پرداخت ۴۰ میلیارد محکوم شدند. حکمی که البته از سوی کمیته استیناف شکسته شد و امتیازات سپاهان به این تیم برگردانده شد.

پیام نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان ۶ بازیکنی بودند که قراردادشان با سپاهان مشکل داشت. رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی در ویدیوکست فوتبال ۳۶۰ با عادل فردوسی‌پور به گفت‌وگو پرداخته و در خصوص قرارداد نیازمند افشاگری کرده است.

این مطالب را هم ببینید:

دریافتی ۱۰۰ میلیاردی دروازه‌بان ملی‌پوش در ۲ فصل!

رضا جاودانی مدعی شد باشگاه سپاهان قرارداد پیام نیازمند برای این فصل را حدود ۱۰ میلیارد در سازمان لیگ به‌ثبت رسانده و برای فصل بعد هم با او قراردادی بیش از ۱۰۰ میلیارد امضا کرده تا به این شکل بتواند قرارداد او را به‌ثبت برساند و از سقف بودجه اعلام‌شده بیشتر نشود.

جاودانی در حالی این صحبت‌های را در مورد قرارداد عجیب پیام نیازمند مطرح کرده که کمیته استیناف روی ایراد کمیته انضباطی به قرارداد نیازمند و ۵ بازیکن دیگر تاکید کرده و این نفرات تا زمان اصلاح قرارداد، اجازه بازی نخواهند داشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.