«نازنین» رمز تخریب خانواده هاشمی شد +جزئیات

اخیرا در فضای مجازی ادعایی درباره دختر محمد هاشمی منتشر شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، روزنامه آرمان ملی نوشت: می‌توان جندین جلد کتاب در باب اتهام‌زنی و انتشار شایعات دروغ درباره آیت‌ا… هاشمی و خانواده ایشان منتشر کرد؛ اتهاماتی که ریشه در نادانی و حسادت آنها به خاندان هاشمی دارد. اگر تا چندی پیش آیت‌ا… هاشمی، برادر و فرزندان ایشان مورد هجمه و اتهام‌زنی قرار می‌گرفتند، اکنون نوبت به نسل بعدی یعنی فرزندان آنها رسیده که هراز چندگاهی شایعه‌ای درباره خود بشنوند.

نوبت به تخریب خانواده محمد هاشمی رسید

اخیرا در فضای مجازی ادعایی درباره دختر محمد هاشمی منتشر و نوشته شده است: «نازنین رفسنجانی متولد ۱۳۶۰ تهران برادر زاده رئیس‌جمهور متنفذ و نفر دوم نظام. پدر او محمد رفسنجانی به مدت ده سال بین سال‌های ۶۳ تا ۷۳ ریاست صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران و مهم‌ترین ارگان جمهوری برای پروپاگاندای خلع ید رقیبان در سال‌های اولیه تاسیس نظام و انقلاب را برعهده داشت. نازنین رفسنجانی همانند پدر کشور آمریکا را برای مهاجرت انتخاب نمود. حضور پدر در مدیا سبب تشویق فرزند به این موضوع شد وپس از تحصیل در رشته روزنامه‌نگاری به کار تهیه‌کنندگی در شبکه مهم ‌ام‌اس‌ان‌بی‌سی پرداخت و شو معروف راشل مدو را هنگام انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا جهت تخریب رقیب جمهوریخواه کلید زد. او بعدها با همسر خود الکس بلومبرگ فعالیت تجاری خود را در قالب شرکت رسانه‌ای گیملت مدیا ادامه داد که سود چند میلیون دلاری در هر سال به همراه دارد.» ادعایی که با نگاه نخست می‌توان پی به ساختگی بودن آن برد. جالب اینجاست در حالی چنین سوابقی را برای دختر ادعایی خود نوشتند که باید دانست علی هاشمی، پسر محمد هاشمی داماد حضرت آیت‌ا… جوادی آملی است و زندگی خانواده محمد هاشمی شباهتی با این شایعه ندارد.

بیشتر بخوانید:

پاسخ محمد هاشمی به شایعات

روز گذشته محمد هاشمی در پاسخ به سوال «آرمان ملی» درباره شایعه منتشر شده؛ توضیح داد: آنچه منتشر شد از اساس کذب است و واقعیت ندارد. هاشمی تاکید کرد اصلا دختری به نام نازنین ندارد که بخواهند چنین برایش رزومه سازی کنند. وی درباره اهداف منتشرکنندگان این شایعه گفت: هدف آنها تخریب است و سال‌هاست که به این کار مشغولند. افرادی که از ابتدای انقلاب با خانواده آیت‌ا… هاشمی که از معتمدان امام خمینی(ره) بودند، مشکل داشتند وبه نوعی درصدد ضربه زدن بودند که این روند هنوز ادامه دارد. وی درباره اینکه محور تخریب‌های آیت‌ا… هاشمی بود، اظهار داشت: بارها گفته‌ام که با تخریب نمی‌توانند شخصیت‌های ارزشمند و تاثیرگذار را محو کنند و همیشه هم نتیجه‌ای بر خلاف آنچه به دنبالش بودند، کسب کردند اما منصرف می‌شوند.

همسر محمد هاشمی کیست؟

همسر محمد هاشمی هم چهره گمنام و ناشناخته‌ای نیست و سابقه زیادی در امور مختلف خیریه از جمله کمک به نیازمندان دارد به نحوی که وجیهه نظری، مدیر انجمن بانوان نیکوکار که به‌همراه همسرش و جمعی از خیرین دو خیریه دیگر امام‌رضا(ع) و نمایندگی موسسه بین‌المللی زنجیره‌امید را اداره می‌کنند. 9 تیر سال 98 وجیهه نظری به‌عنوان نماینده نمونه بنیاد فرهنگی بین‌المللی مادر انتخاب شد. همچنین از اعضای اصلی تاسیس مؤسسه مجتمع فرهنگی روشنگر است. هدف و موضوع فعالیت این موسسه در اساسنامه چنین آمده است: «موسسه با هدف رشد دختران ایران اسلامی با تجهیز علمی و اعتقادی و عمل به احکام و دستورات دین مبین اسلام و حمایت از آرمان‌های انقلاب و سرلوحه قرار دادن رشادت‌های شهیدان این راه پر شکوه و کمک به تامین و رفع تنگناها و کمبود فضاهای آموزشی، گسترش فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان کشور و به منظور بهره‌گیری از امکانات بالقوه مردمی از طریق جلب مشارکت‌های مردمی‌بر اساس قانون تاسیس مدارس غیردولتی مصوب مجلس شورای اسلامی، با رعایت آیین‌نامه‌های اجرایی قانون مزبور ضوابط و دستورالعمل‌های مصوب وزارت آموزش و پرورش، مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش تشکیل شد.» دلواپسان باید پاسخ دهند چگونه به چنین مادری اتهام داشتن دختری مانند نازنین را وارد می‌کنند. البته مدت‌هاست تلاش‌های زیادی برای تخریب وجیهه نظری صورت گرفت اما او همانند سایر افراد خانواده آیت‌ا… هاشمی سکوت را بهترین پاسخ به انتقادات می‌داند به عنوان نمونه دلواپسان نوشتند: «محمد هاشمی همسر «وجیهه نظری» و داماد آقای «حاج محمد نظری» از اهالی ثروتمند رفسنجان و صاحب باغات وسیع «پسته» در رفسنجان و بم است. ثروت «حاج‌محمد‌نظری» پشتوانه خوبی برای فعالیت‌های تحصیلی و سیاسی محمد بود.»

نوه‌های دیگر هم در امان نیستند

دلواپسان شایعاتی درباره دیگر نسل سومی‌های خانواده هاشمی منتشر می‌کنند مانند روزی که ادعا کردند عماد هاشمی فرزند محسن هاشمی ازکشور خارج شده است که عماد چنین واکنش نشان داده بود: «این شایعه بارها تکذیب شده است و انگار عده‌ای آرزوهای خود را در قالب شایعه پخش می‌کنند. نه من و نه هیچ کدام از اعضای خانواده قصد خروج از کشور را نداریم.» وی ادامه داد: «مشخص است، عده‌ای از ادامه راه حاج آقا هراس دارند و این شایعات با هدف ادامه پیدا نکردن راه آیت‌ا… هاشمی به وجود آمده است.» مونا لاهوتی دختر فائزه هم از شایعات در امان نبود چنانکه سال 89 صراط نیوز نوشت: «طبق گزارش‌های موثق از چند تن از ایرانیان مقیم فرانسه، فائزه و دخترش در منزل مریم مرعشی (دختر حسین مرعشی) در پاریس مستقر شده‌اند و احتمالاً در راستای تحرکات اخیر خود از جمله مصاحبه وی با رادیو فردا با برخی از نزدیکان ملاقات خواهند کرد. مریم مرعشی ساکن تهران است ولی به فرانسه ترددهای زیادی دارد و در آنجا نیز خانه‌ای تهیه کرده است. وی دارای یک NGO به‌نام زنجیره امید است که تحت این عنوان، ارتباطات تنگاتنگی با سفارتخانه‌ها و بیگانگان دارد و در جریان فتنه سال گذشته نیز فعال بوده است. راه‌اندازی و بهره‌برداری از مؤسسات و NGO‌ها از ترفندهای دشمنان کشور در براندازی نرم است که در پوشش افراد و مؤسسات عام المنفعه انجام می‌شود.» وچندین شایعه درباره نسل دو وسوم خانواده هاشمی که به نظر نمی‌رسد پایانی داشته باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.