موفقیت بزرگ دیویس و هالند در سال ۲۰۲۰

دو بازیکن جوان و خوش آتیه بایرن مونیخ و بورسیادورتموند در سال ۲۰۲۰ با بیشترین رشد ارزش مواجه شدند.

به گزارش آیندنیوز و به نقل از فارس، اگر قرار باشد بازیکنانی که در بوندس لیگا آلمان در خلال یک سال اخیر بیشترین رشد ارزشی را پیداکردند، شناسایی کنیم، باید سراغ «آلفونسو دیویس» از بایرن و «ارلینگ هالند» از بورسیادورتموند برویم.

این دو به خاطر درخشش فراوانی که در مسابقات داشتند، از بیشترین سهم رشد برخوردار شدند. این نکته موضوعی است که سایت معتبر ترانسفرمارکت گزارش کرده است. این رسانه معتبر نقل وانتقالاتی عنوان کرد.

درخشش دیویس تا حد بهترین چپ مدافع جهان

آلفونسو دیویس که در فصل گذشته با وجود داشتن 19 سال سن به عنوان مدافع چپ درخشید و درخشید تا جایی که بسیاری از کارشناسان او را بهترین مدافع چپ کنونی جهان معرفی کردند، طبق تحلیل و برآورد ترانسفرمارکت، اکنون ارزشی معادل 80 میلیون یورو دارد.

این بازیکن ملی پوش کانادایی در سال گذشته و چنین موقعی حدود 25 میلیون یورو می ارزید.اما در 12 ماه گذشته ارزش وی رشد خیره کننده ای داشت.

دیویس آنقدر خوب در تیم هانس دیتر فلیک کارکرد که جناح چپ را از آن خود کرد و حتی یکی از  عوامل موفقیت در راه کسب افتخاراتی مثل قهرمانی آلمان، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شد.

خیز بلند هالند

ارلینگ هالند، فوروارد نروژی که ابتدای سال جاری تیم رد بول زالتسبورگ اتریش را ترک کرد و به بورسیادورتموند پیوست، نیز پیوسته در خلال سال خوش درخشید و ارزش خود را افزایش داد.

او با استفاده از قابلیت های پرشمارش در خط حمله زنبورها حضوری کاملا درخشان داشت و توانست بار زیادی از تیم را بردوش بکشد.

هالند زمانی که عضو تیم اتریشی بود حداکثر حدود 50 میلیون یورو می ارزید اما به فاصله 12 ماه ارزش خود را به دو برابر افزایش داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.