پزشکیان: اگر صد برابر کسانی که مرا ردصلاحیت کردند موثر نبوده باشم، مرا اعدام کنند!

مسعود پزشکیان گفت: در رسانه‌ها شنیدم مقام معظم رهبری هم در جلسه‌ای سوال کرده که چرا برخی را رد صلاحیت کردید و حتی می‌گویند اسم بنده را آوردند. دفتر رهبری هم این موضوع را تکذیب نکرده‌اند. می‌گویند در جلسه‌ای که دو سه ماه پیش برگزار شده، رهبری اسم مرا برده‌اند.

به گزارش تازه‌نیوز، مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس در گفت‌وگوی تفصیلی با دنیای‌اقتصاد از ردصلاحیت‌ها گفته است.

به نقل از دنیای اقتصاد، بخش‌های مهم این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

اگر من به جای دولت و مجریان بودم از برخی افراد خواهش می‌کردم که در انتخابات ثبت‌نام کنند تا مردم پای صندوق‌های رای بیایند. اما با روندی که تاکنون این افراد ایجاد کرده‌اند، حضور مردم را در پای صندوق‌های رای کمرنگ‌تر می‌کنند و حتی ممکن است حضور مردم پای صندوق‌های رای کمرنگ‌تر از دوره قبل باشد و این برخلاف توصیه مقام معظم رهبری است.
نمی‌دانم اصلاح‌طلبانی که می‌گویند اگر ۳۰ تا ۳۵ نفر تاییدصلاجیت شوند لیست می‌دهند؛ اما با ۳۰ تا ۳۵ نفر چه لیستی می‌خواهند بدهند و می‌خواهند چه کار کنند؟
یک تعدادی اصلا نیامدند. در نتیجه اگر شورای نگهبان هم بخواهد این رویه را اصلاح کند، رقابت به‌وجود نمی‌آید؛ چون خیلی از آنهایی که باید می‌آمدند، نیامدند و خیلی از آنهایی را که آمدند، اینها رد کردند.

بیشتر بخوانید:

مرا رد صلاحیت کردند. جرم من هم این بود که می‌گفتند عدم التزام عملی به نظام! این در حالی است که تا به حال زندگی‌ام و همه چیزم برای این نظام بوده و برای این نظام کار کردم و کاری غیر از این نظام نداشتم. یک‌بار گفتم؛ صد بار دیگر هم می‌گویم آن آدم‌هایی که آنجا نشسته‌اند شاخص بگذارند و نتیجه عملکرد و خیری را که آنها به نظام رساندند، جمعا دربیاورند و برای من هم به تنهایی در بیاورند؛ اگر صد برابر آنها من برای نظام موثر نبوده باشم، بیایند و مرا اعدام کنند.
در رسانه‌ها شنیدم مقام معظم رهبری هم در جلسه‌ای سوال کرده که چرا برخی را رد صلاحیت کردید و حتی می‌گویند اسم بنده را آوردند. دفتر رهبری هم این موضوع را تکذیب نکرده‌اند. خیلی ساده است اینها به چه دلیلی می‌آیند و این‌گونه رد صلاحیت می‌کنند. اینها سوالاتی از کاندیداها می‌پرسند که آدم خنده‌اش می‌گیرد. می‌گویند در جلسه‌ای که دو سه ماه پیش برگزار شده، رهبری اسم مرا برده‌اند.
اینها یک عده آدم را سرکار گذاشته‌اند که اگر یک تعدادی از آنها را رها کنی خودشان را نمی‌توانند اداره کنند. رقبا را به اسم ضد ولایت بودن و ضد انقلاب بودن و با انگ زدن می‌خواهند کنار بزنند تا خودشان بالا بیایند. دعوا دعوای دنیاست. دعوای خدمت به مردم و اسلام و اعتقاد نیست. در غیر این صورت کار برای خدا دعوا ندارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.