تصمیم هزینه‌ساز یحیی برای پرسپولیس

یحیی گل محمدی در صورتی قصد جدایی از پرسپولیس گرفته که وضعیت دستیاران او در این تیم اصلا مشخص نیست.

به گزارش تازه‌نیوز، جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس از نظر مالی به این باشگاه ضربه زده است. از این جهت که او دستیاران ایرانی و خارجی زیادی در پرسپولیس دارد که قراردادهای مالی‌شان هم تقریبا سنگین است. در حال حاضر هیچ‌یک از این مربیان از سمت خود استعفا نداده‌اند و اگر قرار باشد باشگاه سرمربی خارجی استخدام کند طبیعتا او کادر جدیدی را با خودش به همراه خواهد آورد. در همین راستا باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند مربیان فعلی‌اش را مجبور کند با این باشگاه همکاری داشته باشند و به نوعی باید با آنها به صورت توافقی جدا شود.

به نقل از فرهیختگان، در همین راستا یکی از مسئولان این باشگاه گفت: «باشگاه از نظر مالی با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند و در این شرایط جابه‌جایی مربیان برای باشگاه هزینه سنگینی در بر خواهد داشت. در هر صورت یحیی تصمیم به رفتن گرفته و در این شرایط باید استعفای کتبی دهد. او ۳۰ درصد قراردادش را دریافت کرده و احتمال اینکه باشگاه بخواهد پرداختی دیگری به او داشته باشد، کم است. از این جهت که این تصمیم ناگهانی یحیی برای باشگاه هزینه‌بر بود و قرار نیست تاوان این تصمیم را فقط باشگاه بدهد.»

با صحبت‌های مطرح شده احتمال اینکه تسویه‌حساب یحیی با باشگاه به کمیته تعیین وضعیت کشیده شود، زیاد است. در یک‌سو یحیی حداقل ۵۰ درصد قراردادش به اضافه ۵۰ درصد باقی مانده از آپشن فصل قبل را می‌خواهد و در سوی دیگر باشگاه پرسپولیس آنقدر با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کند که مدیریت این باشگاه توان مالی برای پرداختی به یحیی را نداشته باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.