احمدی‌نژاد توبه هم کند فایده‌ای ندارد/ ماجرای سفر به کشور دوستِ اسرائیل چیست؟

احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان امتحان بدی داد و اگر فردا توبه کند و صحبت هم کند، قابل توجیه نیست یعنی هیچ‌کس نمی‌تواند از این حرکت ناجوانمردانه دفاع کند.

به گزارش تازه‌نیوز، عباس امیری‌فر، عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم درباره سکوت محمود احمدی‌نژاد درباره حمله خونین کرمان گفت:

دوستان احمدی‌نژاد هم در برابر سکوت احمدی‌نژاد جوابی ندارند که بدهند چراکه این اقدام احمدی‌نژاد بالاتر از سنگدلی است. روز گذشته بنده متوجه شدم که احمدی‌نژاد برای فوت هنر پیشه هندی که ناشناس است، توئیت زده است اما برابر حادثه کرمان سکوت کرد، این رفتار نشان می‌دهد که انسان‌ها در معرض قرار دارند.

از طرف دیگر احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان امتحان بدی داد و اگر فردا توبه کند و صحبت هم کند، قابل توجیه نیست یعنی هیچ‌کس نمی‌تواند از این حرکت ناجوانمردانه دفاع کند.

بعد از حمله اسرائیل به غزه احمدی‌نژاد به کشور دوستِ اسرائیل سفر کرد

از احمدی‌نژاد هیچ چیز بعید نیست، بنده مدت زیادی با او کار کردم و روحیاتش را می‌دانم، از این فرد هر کاری برمی آید و بعید نیست و نباید تعجب کرد مانند برخی که در داخل اسرائیل را تبرئه می‌‎کنند، او هم به نفع اسرائیل موضع‌گیری کند.

یعنی احمدی‌نژاد می‎خواهد به هر نحوی دیده شود و مورد توجه قرار بگیرد. برای نمونه در همین شرایط جنگ غزه احمدی‌نژاد به کشوری سفر کرده که ارتباط نزدیکی با اسرائیل دارد و از مردم مسلمان غزه صحبتی نکند. لذا اگر در آینده بشنویم که احمدی‌نژاد در گواتمالا سرمایه‌گذاری کرده، نباید تعجب کنیم چراکه حتماً اتفاقی در حال وقوع است که احمدی‌نژاد اصرار داشت به گواتمالا برود و رفتن او پر سر و صدا بود به این ترتیب که ابتدا اجازه ندادند برود و بعد از او تعهد گرفتند و در نهایت مجبور شد برای رفتن به گواتمالا تعهد بدهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.